نماد آخرین خبر

ویدال به مربی جدید شیلی رحم نکرد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ویدال به مربی جدید شیلی رحم نکرد!

ورزش 3/ویدال به ریکاردو گارکا، سرمربی شیلی، حمله کرد و گفت او لایق هدایت این تیم نیست.
شکست خانگی شیلی از بولیوی در هشتمین هفته از دور مقدماتی جام جهانی 2026 منطقه آمریکای جنوبی به شدت آرتورو ویدال را عصبانی کرد. او معتقد است فدراسیون فوتبال شیلی باید ادواردو بریتسو را حفظ می کرد و انتخاب گارکا اشتباه بود.
بازیکن سابق بایرن، اینتر، بارسلونا و یوونتوس که اکنون برای کولو کولو شیلی بازی می کند، تصمیم سرمربی برای تعویض بن بریتون در نیمه اول بازی را هم زیر سوال برد.
ویدال با اشاره به تغییر مربی ای که فدراسیون فوتبال شیلی در ژانویه گذشته انجام داد گفت: «من هرگز بریتسو را عوض نمی کردم. گفتند او استعفا کرده ولی قطعا فدراسیون او را وادار به رفتن کرد. تیم با او به مسیر خوبش بر می گشت.»

ادواردو بریتسو در پایان سال 2023 پس از انجام 6 بازی مرحله مقدماتی که در آن 5 امتیاز از 18 امتیاز به دست آورد، پست خود را ترک کرد و شیلی را در رده هشتم تحویل داد.

ویدال که از سوی مربی جدید برای بازی های کوپا آمه ریکا و مرحله مقدماتی جام جهانی دعوت نشد، ادامه داد: «گارما نباید بن را بیرون می کشید و من تعویض را درک نمی کنم. مربی باید داویا یا اوسوریو را  بیرون می آورد. بن خوب بود و یک تک به تک هم داشت. او به خوبی در کناره ها کار می کرد. من تصمیم مربی را درک نمی کنم. او هیچ طرح تاکتیکی مشخص ندارد و با او به بیراهه می رویم.»
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید