نماد آخرین خبر

دو توپ طلا برای رئال؛ وینیسیوس تنها نیست!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دو توپ طلا برای رئال؛ وینیسیوس تنها نیست!

ورزش 3/براهیم دیاز، ستاره مراکشی رئال، می تواند امسال واجد شرایط دریافت توپ طلای آفریقا باشد.
توپ طلا که توسط فرانس فوتبال اعطا می شود در حال حاضر 30 نامزد اولیه خود را می شناسد که در میان آنها هفت بازیکن رئال مادرید دیده می شود. با این حال، رئال براهیم دیاز را هم دارد که می تواند واجد شرایط توپ طلای فوتبال آفریقا باشد.
جایزه ای که از سال 1996 توسط کنفدراسیون فوتبال آفریقا (CAF) اعطا می شود و توسط بازیکنان معتبری مانند دیدیه دروگبا، ساموئل اتوئو و یحیی توره قبلا به آن رسیده اند.
و واقعیت این است که بازیکن رئال مادرید که از مارس گذشته به عضویت تیم ملی مراکش در آمد، در یک سال گذشته قهرمان لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اسپانیا و اروپا شده و اگر نگوییم نقش اصلی در رئال مادرید را دارد، اما نقش او مهم بوده است.

همه اینها، به سطح بالایی که او در تیم مراکش نشان داده، اضافه شده است. جایی که او به یک الگو تبدیل شده است. براهیم این شانس را دارد که توپ طلای  CAF را در دسامبر آینده کسب کند.

مارکا در این رابطه نوشت که مراکش در حال حاضر فشارهای معمول برای رسیدن توپ طلا به براهیم را آغاز کرده و خواهان رسیدن این جایزه به ستاره رئال است. بنابراین این یک جایزه انفرادی دیگر برای رئال مادرید خواهد بود که منتظر رسیدن توپ طلا به وینیسیوس یا جود بلینگام است.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره