نماد آخرین خبر

خشم گوندوگان از ستاره‌های بارسا؛ ساکت و خودخواه!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خشم گوندوگان از ستاره‌های بارسا؛ ساکت و خودخواه!

ورزش 3/ایلکای گوندوگان، هافبک منچسترسیتی، قبل از ترک بارسلونا از رفتار دو همبازی‌اش ناراحت و عصبانی بود.
ایلکای گوندوگان قبل از بازگشت به منچسترسیتی از رفتار دو هم‌تیمی‌اش در بارسلونا ناراضی بود.
کاپیتان آلمانی که به همراه منچسترسیتی سه‌گانه تاریخی را کسب کرد، پس از گذراندن تنها یک فصل در بارسلونا، تابستان امسال به ورزشگاه اتحاد بازگشت.
پیش از شروع فصل 24-2023، این هافبک آلمانی قراردادی دو ساله با بارسلونا بست و گزینه‌ای برای تمدید یک سال دیگر هم در آن وجود داشت. با این حال، بارسا به او اجازه داد تنها پس از یک فصل به عنوان بازیکن آزاد جدا شود.

حالا به گفته خوان فونتس، روزنامه نگار اسپانیایی، این هافبک ظاهراً قبل از ترک باشگاه با رفتار دو هم‌تیمی خود در بارسا مشکل داشت.

فونتس به "بار کانالِتِس" گفت که گوندوگان از شخصیت محافظه‌کارانه مارک آندره تراشتگن، کاپیتان بارسلونا و هموطن خود خوشش نمی‌آمد چون او احساس می‌کند که به عنوان رهبر تیم، این دروازه‌بان باید در رختکن پر سروصداتر می‌بود.
دومین بازیکنی که او را آزار داد، روبرت لواندوفسکی، همبازی سابقش در بوروسیا دورتموند بود. نگرش این مهاجم نسبت به بازیکنان جوان و تمرکز او روی خودش به جای کمک به جوانان تیم، گوندوگان 33 ساله را آزار می‌داد.
در طول حضور در بارسلونا، گوندوگان در موارد متعددی از همبازیانش انتقاد می‌کرد. مورد علنی آن پس از شکست بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا بود.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید