نماد آخرین خبر

عامل حواشی استقلال، ستاره محبوب خوزستان!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
عامل حواشی استقلال، ستاره محبوب خوزستان!

ورزش 3/تیوی بیفوما با استقبال ویژه هم تیمی های خود در تمرینات حضور دارد.
تیوی بیفوما بازیکنی که دقایق کوتاهی برای استقلال خوزستان به میدان رفت اما نام او به شکل قابل توجهی در فوتبال ایران مطرح شد و زمینه‌ساز شکست استقلال بعد از 29 هفته متوالی شد، آن هم با یک سوپرگل تماشایی از روی ضربه آزاد و بعد از چند دقیقه حضور زمین، بیفوما در تمرین استقلال خوزستان محبوبیت بالایی دارد.
این بازیکن که با انگیزه بالایی در تمرینات حضور دارد و آماده شروع مجدد مسابقات لیگ برتر و احتمالا حضور فیکس در ترکیب استقلال خوزستان است با استقبال گرم بازیکنان این تیم رو به رو است و به نظر می‌رسد که از محبوبیت بالایی در بین هم تیمی های خود بهره می‌برد.

نخوه خوشحالی او بعد از پیروزی مقابل استقلال و تصاویری که از رختکن استقلال خوزستان منتشر از خصوصیات اخلاقی این بازیکن پرده برداشت که او بازیکنی با انرژی و خوش رو است که همین مسئله می‌تواند در محبوبیت او روی سکوها هم تاثیرگذار باشد.
با حضور تیوی بیفوما در ترکیب استقلال خوزستان و البته کیفیت خوبی که بازیکنان ایرانی این تیم در بازی با استقلال به نمایش گذاشتند باید منتظر استقلال خوزستانی متفاوت بعد از تعطیلات فیفادی باشیم و آنها تیم متفاوتی نسبت به شروع فصل گذشته در اختیار خواهند داشت.

استقلال خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر جمعه به مصاف شمس آذر قزوین خواهند رفت.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره