نماد آخرین خبر

خسرو حیدری: این شرایط شایسته نام بزرگ استقلال نیست

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خسرو حیدری: این شرایط شایسته نام بزرگ استقلال نیست

ورزش 3/خسرو حیدری در گفتگویی در خصوص دو برد پرگل متوالی تیمش گفت: خدا را شاکریم که زحمات همکاران و بچه های تیم به ثمر نشست، چون نه تیم را خودم بسته بودم و نه پیش فصل بالای سر تیم بودم. برای ساختن تیمی در حد نام استقلال زمان میخواستیم. وقتی ما آمدیم دو سه روز به شروع مسابقات مانده بود، نفرات تیم با نظر دوستان دیگری بسته شده بود و نمی‌توانستیم بازیکنان مدنظر خودمان را به تیم اضافه کنیم. با گذشت زمان و کمک همکارانم توانستیم تفکرات خودمان را پیاده کنیم، با تمامی مشکلات و همان بازیکنان تیمی در حد نام استقلال بسازیم.
حیدری در رابطه با مشکلات آکادمی استقلال ادامه داد: قصد نداشتم در رده های پایه کار کنم، حقیقتش وقتی چند روز مانده به شروع لیگ دیدم این تیم بلاتکلیف است دلم سوخت و این مسئولیت را بخاطر نام بزرگ استقلال انتخاب کردم. در مقابل به من هم وعده دادند حالا که هلدینگ آمده و شرایط فرق کرده، قرار است برای آکادمی هزینه های زیادی شود و.... من هم به امید حمایت مالی هلدینگ خلیج فارس این مسئولیت را پذیرفتم اما حالا واقعا شرایط بد است. ده بازی را پشت سر گذاشتیم هنوز کوچک ترین امکانات را نداریم، شاید باورتان نشود خرما و موز و سایر تغدیه‌های لازم تیم هم تأمین نمی‌شود!
سرمربی تیم فوتبال امید استقلال در ادامه گفت: شما بروید آکادمی پرسپولیس را ببینید، اینقدر همه چیز خوب است الان در حال تکمیل امکانات پزشکی کمپ تمرینی شان هستند و نزدیک به 15 میلیارد تومان فقط برای امسال شان هزینه کردند اما اینجا در آکادمی استقلال پول تعذیه و غذای بازیکنان هم پرداخت نمی‌شود و باید خودمان با کمک دوستان آن را انجام دهیم. این شرایط شایسته نام بزرگ استقلال نیست، خواهشمندم فکری به حال آکادمی استقلال کنید.

خسرو حیدری در پایان گفت: ممنونم از حمایت هواداران استقلال، در مصاحبه قبلی به آنها قول دادم در آکادمی استقلال مجتبی جباری‌ها بسازم و هنوزم روی حرفم هستم، اما هواداران بدانند بدون حمایت مالی باشگاه و هلدینگ ممکن است روند ناموفق بازیکن سازی آکادمی استقلال ادامه دار باشد چون وقتی شرایط خوب نباشد بازیکنان مستعد تیم در پایان فصل تیم های دیگری را انتخاب می کنند‌. در تیم فعلی ستاره هایی داریم که فقط حمایت می‌خواهند و اعتماد، اگر توجه نشود مثل فصول قبل بازیکنان مستعد تیم در پایان فصل جدا می‌شوند و نمیتوانیم از آنها در تیم بزرگسالان استفاده کنیم. امیدوارم هلدینگ و باشگاه حمایت کنند که ما هم شرمنده هواداران نشویم و بتوانیم حضور مثمر ثمری در آکادمی استقلال داشته باشیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره