نماد آخرین خبر

سپاهان کارت 2 ستاره دیگر را گرفت

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سپاهان کارت 2 ستاره دیگر را گرفت

ورزش 3/ژوزه مورایس که در دیدارهای اخیرشان نتوانسته بود از سه بازیکن جدیدش بهره ببرد و به دلیل مشکل سقف بودجه باشگاه سپاهان، مهره‌های سرشناسی مثل مهدی لیموچی، استیون انزونزی و ابوبکر کامارا را در اختیار نداشت، حالا با رفع مشکل این سه ستاره می‌تواند در مسابقه بعدی مقابل ملوان انزلی از آنها استفاده کند.
باشگاه سپاهان در فاصله 48 ساعت مانده به مسابقه هفته چهارم لیگ برتر مقابل ملوان انزلی توانست علاوه بر دریافت کارت بازی مهدی لیموچی، مجوز حضور استیون انزونزی و ابوبکر کامارا، دو ستاره خارجی جدیدش را بگیرد و پرقدرت‌تر از قبل به استقبال ادامه بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برود.
انزونزی که مهم‌ترین انتقال تابستانی فوتبال ایران به شمار می‌رود و تجربه قهرمانی جام جهانی را همراه با تیم ملی فرانسه در کارنامه دارد، حدود یک ماه است همراه با سپاهان تمرین می‌کند ولی شرایط حضور در بازی‌ها را نداشت که این مشکل برطرف شد تا منتظر حضورش در خط میانی سپاهان باشیم.
ابوبکر کامارا هم که دیگر خرید مهم ژوزه مورایس برای سپاهان بوده، با صدور کارت بازی به خط حمله سپاهان اضافه می‌شود و اصفهانی‌ها حساب ویژه‌ای روی درخشش و گلزنی او باز کرده‌اند.
سپاهان روز جمعه هفته جاری در چهارمین مسابقه فصل لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف ملوان انزلی می‌رود و روز سه‌شنبه آینده در نخستین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مهمان الوحدات اردن خواهد بود.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره