نماد آخرین خبر

اگر در سیتی این کار را انجام دهم پپ ناراحت می‌شود!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اگر در سیتی این کار را انجام دهم پپ ناراحت می‌شود!

ورزش 3/این بازیکن ۱۹ ساله بار دیگر توانایی‌های چندگانه خود را نشان داد و در دومین حضور خود برای تیم ملی انگلیس، در پست دفاع چپ به میدان رفت و عملکرد خوبی از خود ارائه داد.
لوئیس با حرکت به سمت میانه میدان و شرکت در حملات انگلیس و همچنین نشان دادن مهارت‌های پاسکاری خود، به ویژه با تغییر جهت بازی به سمت ترنت الکساندر آرنولد در جناح مقابل، بسیار تأثیرگذار ظاهر شد.
در منچسترسیتی، لوئیس به عنوان یک جوان بیشتر از هر بازیکن جوان دیگری تحت هدایت گواردیولا بازی کرده است. او امروز هشدار داد که در بازگشت به منچسترسیتی، چنین اتفاق مشابهی رخ نخواهد داد.
این بازیکن بااستعداد در منچسترسیتی یا با آزادی کمتر در دفاع چپ بازی می‌کند و یا در زمانی که تیم سه دفاعه است، در جلوی خط دفاعی در ترکیب قرار می‌گیرد.

او درباره این موضوع گفت: «نه، فکر می‌کنم اگر این کار را بکنم، پپ ناراحت می‌شود و کمی از من انتقاد خواهد کرد، زیرا او به وضوح می‌خواهد بازی بسیار کنترل شده باشد و هر بازیکن در جای خودش بازی کند. این کار من فقط برای این بازی بود. همیشه می‌توانید به هم‌تیمی‌های خود در طرف دیگر زمین اعتماد کنید تا اگر اتفاقی افتاد، با آن مقابله کنند.»

لوئیس افزود: «کارزلی در تیم ملی می‌خواهد ما بهترین ورژن خود باشیم. او تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین عملکرد را از همه ما بگیرد. ما تعادل خوبی در تیم درست کرده‌ایم و همه از بازی لذت می‌برند.»
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره