نماد آخرین خبر

عکسی که آرامش پرسپولیس را به هم می‌ریزد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
عکسی که آرامش پرسپولیس را به هم می‌ریزد!

ورزش 3/ پرسپولیس در فاصله یک هفته مانده به اولین بازی آسیایی خود در برابر الاهلی عربستان با جذب دو بازیکن به کار خود در نقل و انتقالات پایان داد تا تمامی نفرات در دسترس گاریدو برای ادامه رقابت‌ها مشخص باشد.
اما نکته جالب در خصوص اسکواد سرخپوشان در فصل جاری این است که پرسپولیس از ترافیک شدید بازیکن در تمامی خطوط برخوردار است و همین موضوع رقابت تنگاتنگی را بین ستاره‌های مطرح پرسپولیس ایجاد می‌کند.
البته این موضوع با توجه به فشردگی مسابقات و برنامه سنگین سرخ‌ها در ادامه رقابت‌ها یکی از نقاط قوت آن‌ها محسوب می‌شود و تیمی مثل پرسپولیس برای رقابت در چندین جام علاوه بر داشتن ۱۱ بازیکن شاخص، نیازمند نیمکت ذخیره قدرتمندی هم هست اما با قانون عجیب الزام به استفاده از دو بازیکن زیر ۲۱ سال در لیست بازی‌ها لیگ، به اجبار سکوها پرستاره می‌شود نه نیمکت پرسپولیس!
گاریدو در سه هفته ابتدایی لیگ برتر علیرغم مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی، یاسین سلمانی و امید عالیشاه و عدم جذب میلاد محمدی(تا پایان هفته دوم) سعید مهری و لوکاس ژوائو، کار سختی را برای چیدن ترکیب و همچنین قرار دادن نفرات لازم در لیست بازی پرسپولیس داشت و هر بازی یکی دو بازیکن که در هر تیمی قابلیت حضور در ترکیب را داشتند، از لیست پرسپولیس خط می‌خوردند.

این موضوع حالا با بازگشت امید عالیشاه که به طور کامل دوره درمان خود را پشت سر گذاشته و حالا برای بازی با الاهلی فرصت بازی کردن دارد و همچنین یاسین سلمانی که به گفته گاریدو به دلیل دوران نقاهت پس از مصدومیت تا کنون در ترکیب قرار نگرفته، پیچیده‌تر خواهد شد. هر دو بازیکن توانمندی‌های زیادی برای ارائه در زمین دارند و در صورت قرار گرفتن در ترکیب پرسپولیس، تفاوت‌هایی را ایجاد خواهند کرد.
از طرفی لوکاس ژوائو که از قد و قامت بلندی هم برخوردار است و کادرفنی پرسپولیس روی قابلیت سرزنی او حساب ویژه‌ای باز کردند، عرصه را برای علی علیپور، عیسی آل‌کثیر و همچنین ابوالفضل بابایی تنگ‌تر می‌کند و همتایان او باید تلاش زیادی برای پیدا کردن فرصت بازی از خود نشان دهند.
سعید مهری هم که علیرغم ترافیک بالا در خط هافبک سرخ‌ها جذب این تیم شد، می‌تواند گزینه جذابی برای انتخاب گاریدو در چینش خط میانی این تیم باشد.
باید دید گاریدو که خصوصا در یک ماه آینده برنامه سنگینی در پیش دارد و باید به مصاف رقبای سرسختی برود، چگونه از ستاره‌هایی که در اختیارش قرار گرفته، نهایت استفاده را می‌برد.
به نظر می‌رسد سکونشینی ستاره‌ها در این فصل لیگ برتر به اتفاقی روتین برای پرسپولیس تبدیل می‌شود و این باشگاه امیدوار است بعد از اینکه سقف قرارداد برداشته شد، قانون عجیب استفاده الزامی از زیر ۲۱ساله‌ها در لیست نیز لغو شود.
با این حال این قانون در لیگ نخبگان وجود ندارد و پرسپولیس می‌تواند با نفرات کامل و نیمکت قوی مقابل الاهلی به میدان برود. امید عالیشاه و یاسین سلمانی که در این فصل هنوز بازی نکرده‌اند، روحیه بالای خود را در تمرین نشان دادند و تشنه حضور در زمین مقابل الاهلی هستند و احتمالا با نشستن روی نیمکت به عنوان مهره تعویضی به کمک گاریدو بیایند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره