نماد آخرین خبر

پاشازاده: جواب بدهید، حرف‌های قشنگی دارم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پاشازاده: جواب بدهید، حرف‌های قشنگی دارم!

ورزش 3/تیم فوتبال استقلال در شرایطی خود را برای تقابل با الغرافه در لیگ نخبگان آسیا آماده می‌کند که حواشی پیرامون این تیم همچنان ادامه دارد و اعضای این تیم روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند.
مهدی پاشازاده، کاپیتان سابق آبی‌ها، امروز در گفت‌وگویی اختصاصی با ورزش سه صحبت‌های تندی را علیه مدیرعامل باشگاه استقلال مطرح کرده است. او همچنین در این گفت‌وگو از جواد نکونام حمایت کرد و گفت او در جمع غیرفوتبالی‌ها تنها مانده است.
صحبت‌های پاشازاده را در ادامه می‌خوانید:

* آقای سمیعی لطفا از مهدی پاشازاده شکایت کنید! 
* حاضرم به زندان بروم اما استقلال یک مدیرعامل فوتبالی را بالای سر خود ببیند.
* احمد شهریاری از انتخاب مدیرعامل خود ضربه خورد.
* به خاطر ویس و ضبط صدای خودتان به آدم‌ها پُست و مقام ندهید آقای مدیرعامل!
مهدی پاشازاده در ابتدا اظهار داشت: "من نه وکیل مدافع کسی هستم و نه قرار است از کسی حمایت کنم؛ اما فرشید سمیعی در اندازه مدیرعاملی باشگاه بزرگ استقلال نیست و نمی‌دانم بر چه مبنایی برای این سمت انتخاب شده است؟ نمی‌دانم ایشان ظرف ۳ سال چگونه با ۴ مدیرعامل قبلی به عنوان معاون حقوقی کار کرده اما هر ۴ نفر را پشت سر گذاشته و مدیرعامل شده است؟ متأسفانه باید خطاب به مدیرعامل استقلال بگویم که آقای سمیعی بعد از ۴ مدیرعامل قبلی، آبروی احمد شهریاری را نبر! البته شهریاری یک اعتباری در فوتبال و در گذشته باشگاه صبا باتری داشت اما با انتخاب یک مدیرعامل بی‌تجربه، آن را به حراج گذاشت. من برای شهریاری خیلی ناراحت شدم، چون به‌عنوان یک پیشکسوت دلسوز، در روزهای آغازین فعالیت هلدینگ خلیج فارس در آن هجمه وسیع علیه مدیران هلدینگ بخاطر سوابق قبلی‌شان از آنها حمایت کرده بودم."

مدافع پرسابقه پیشین استقلال ادامه می‌دهد: "من این صحبت‌ها را در حالی انجام می‌دهم که خوب می‌دانم فردای نوعی آقایان از من هم شکایت می‌کنند اما حاضرم به خاطر مطالبه هواداران استقلال به زندان بروم؛ هوادارانی که مالک واقعی استقلال هستند و ما هر چه داریم و داشتیم از آنهاست و یک بار دیگر هم تکرار می‌کنم هیچ نامی بالاتر از استقلال و طرفدارانش نداریم. ما یک بازی حساس داریم که همگی باید پشت این تیم بایستیم تا کادر فنی استقلال و بازیکنان این حمایت را دیده و با انرژی مثبت به استقبال این بازی بروند. این حرف‌های من برای آینده استقلال است. تیمی که حقش است یک مدیرعامل فوتبالی بالای سر خود ببیند و از شر مدیران طرح کادی خلاص شود! لازم به ذکر است که اگر قرار است با ضبط صدای مدیرعامل یا ویس مدیران باشگاه کسی پُست بگیرد، وای به‌ حال استقلال و این باشگاه! استقلال آن قدر بزرگ دارد که کسی با ضبط صدا و ویس در آن پُست نگیرد!"
پاشازاده ضمن حمایت از جواد نکونام تأکید می‌کند: "من از جواد نکونام هم گلایه‌هایی دارم. الان بعد از مدت‌ها سکوت اعلام می‌کنم که دنبال سرپرستی تیم استقلال نبودم و نیستم. با اسم من هم بازی نکنند اما نکونام فوتبالی، در یک جمع غیرفوتبالی تنها افتاده است! باز تکرار می‌کنم هزار سال دیگر هم پشت نکونام و فوتبالی‌ها را خالی نمی‌کنم؛ هرچند خیلی حرف دارم."
پاشازاده که سابقه دعوت به تیم منتخب جهان را دارد، ادامه می دهد: "آقای X به مدیریت استقلال زنگ می‌زند و صدایش را ضبط می‌کند. بعد از آن پیام می‌دهد که این صدا را منتشر می‌کنم و پُست می‌گیرد! این فاجعه است. استقلال، حسن روشن را دارد، علی جباری را دارد، شاهرخ و شاهین بیانی و امیر قلعه‌نویی را دارد، جواد زرینچه را دارد و خیلی از بزرگان دیگر را دارد، آن وقت یک آقایی حکم می‌گیرد که با ضبط صوت، اهل تهدید است! "
مدافع اسبق تیم ملی ایران در پایان می‌گوید: "با این مدیران ناشی باید هم تیم‌های دیگر قهرمان شوند چون از ماست که بر ماست! یکی آن سوی آب مشغول زندگی لاکچری‌اش است. همین جا می‌گویم من مهدی پاشازاده این حرف را می‌زنم چون توان زندگی در آلمان و اتریش را دارم و بچه‌هایم در این کشورها زندگی می‌کنند اما باید حق را گفت. شاید از امیر قلعه‌نویی هم گله داشته باشم اما حق نیست و رسم معرفت هم نیست که یک نفر در آن سوی آب‌ها بخواهد هموطن خود را خراب کند. فوتبال ایران هنوز آن قدر بدبخت نشده که سرمربی‌گری تیم ملی‌اش به کسی برسد که از راه دور فقط فضای مجازی را می‌شناسد و به گواه همه همبازیانش، اهل رفاقت و معرفت هم نیست. در خاتمه بی‌صبرانه منتظر جواب دوستان هستم چون حرف‌های خیلی قشنگی برای هواداران استقلال و فوتبال ایران دارم!"
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره