نماد آخرین خبر

موراتا برگشت تا فونسکا اخراج نشود!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
موراتا برگشت تا فونسکا اخراج نشود!

ورزش 3/بهترین خبر برای پائولو فونسکا، سرمربی تحت فشار میلان بی‌شک بازگشت آلوارو موراتا و اضافه شدنش به تمرینات گروهی روسونری خواهد بود.
بازیکنی که در جریان تمرینات این تیم بعد از اولین بازی فصل دچار مصدومیت شد و در دو بازی اخیر این تیم غایب بود، از امروز به تمرینات گروهی میلان اضافه شده تا در صورت صلاحدید کادر فنی برابر ونتزیا در هفته چهارم به میدان برود.
این خبری است که روز گذشته منابع معتبری همچون اسکای اسپرت ایتالیا و میلان نیوز منتشره کرده‌اند و امیدواری زیادی بین هواداران میلان ایجاد کرده است. موراتای ۳۱ ساله بعد از بالای‌ سر بردن جام قهرمانی یورو با اسپانیا، با امضای قراردادی ۴ ساله از اتلتیکو مادرید راهی میلان شد و اتفاقا در نخستین بازی فصل این تیم برابر تورینو نیز گلزنی کرد.
میلان در حال حاضر از سه بازی تنها موفق به کسب دو امتیاز شده و بی‌شک پائولو فونسکا، سرمربی این تیم فرصت چندانی برای اثبات خود به هواداران میلان در اختیار ندارد.
بنابراین پیش‌بینی می‌شود موراتا در دیدار پیش روی میلان برابر ونتزیا از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان برود. این دیدار روز شنبه در ورزشگاه سن سیرو برگزار خواهد شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره