نماد آخرین خبر

اورنبورگ برای ملی‌پوش ایران پوستر زد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اورنبورگ برای ملی‌پوش ایران پوستر زد

ورزش 3/ محمد قربانی دوباره موردتوجه امیر قلعه‌نویی قرار گرفت و به اردوی تیم ملی ایران دعوت شد و در فیفا دی فرصت بازی به دست آورد و در دیدار مقابل امارات به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت که نمایش موثری در لحظات پایانی داشت.
این هافبک دفاعی جوان که به‌خاطر مسابقات باشگاهی به‌عنوان آخرین بازیکن به اردوی تیم ملی ایران در فیفا دی اضافه شد، در دیدار مقابل قرقیزستان به طور کامل روی نیمکت نشست؛ ولی در دیدار با امارات از دقیقه 76 به میدان رفت که بازی ملی او موردتوجه باشگاه اورنبورگ روسیه قرار گرفت.
باشگاه اورنبورگ نسبت به بازی سه ملی‌پوش خود از جمله قربانی در فیفا دی واکنش نشان داده و برای او نوشته: «محمد قربانی در فهرست تیم ملی ایران در دیدار مقدماتی جام جهانی با قرقیزستان (ایران با نتیجه یک بر صفر پیروز شد) به‌عنوان بازیکن تعویضی باقی ماند. در بازی با امارات (همچنین پیروزی یک بر صفر ایران) محمد در نیمه دوم به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت.»

قربانی که پیش از این در دو بازی ملی حضور ثابت در ترکیب داشته و در یک مسابقه به‌عنوان یار جانشین به میدان رفته بود، برابر امارات حدود 25 دقیقه بازی کرد و جای سعید عزت‌اللهی را در میانه زمین گرفت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره