نماد آخرین خبر

آنری: گریزمان فوتبال اتلتیکو را تغییر داده است!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آنری: گریزمان فوتبال اتلتیکو را تغییر داده است!

ورزش 3/آنری در گفت‌وگو با «اینتو دِ کالدرون» اعتقاد داشت که نباید نقش آنتوان گریزمان در فوتبال نادیده گرفته شود و او همچنان بازیکن بسیار مهمی است.
آنری در یک گفت‌وگوی مطبوعاتی درباره گریزمان گفت: «آنچه گریزمان در فوتبال انجام داده است، غیرقابل‌چشم‌پوشی است. کارهایی را که او برای فرانسه و اتلتیکو مادرید انجام داده غیرقابل‌تکرار و ارزشمند هستند. همگی می‌دانیم که به بارسلونا رفت، نتیجه نگرفت و برگشت، آنچه گریزمان در فوتبال انجام داده، بیش از حد شگفت‌انگیز است.»
گریزمان که در طی تعطیلات ملی صد و سی و هفتمین بازی خود برای تیم ملی فرانسه را انجام داد، هفته‌ی آینده نهمین فصلش در لیگ قهرمانان با اتلتیکو را آغاز خواهد کرد. آنها در استادیوم متروپولیتانو به مصاف تیم آلمانی لایپزیش خواهند رفت. آنری معتقد است که گریزمان همچنان بخش مهمی از پازل تیم دیه‌گو سیمئونه است، حتی پس از یک تابستان پرهزینه که اتلتیکو خولین آلوارز از منچستر سیتی و الکساندر سورلوث از ویارئال را با مبلغ بیش از ۱۸۰ میلیون یورو به خدمت گرفت.

آنری گفت: «من به دیه‌گو سیمئونه اعتماد می‌کنم که می‌تواند با خریدهای جدید کنار بیاید. او می‌داند با این بازیکنان چه باید کرد. وظیفه دیه‌گو سیمئونه است که راهی پیدا کند تا همه‌ی آنها باهم کار کنند و بازی کنند.»
آنری ادامه داد: «گریزمان یک ۳۳ ساله معمولی نیست. او از ۱۹ سالگی تا به حال، همه‌ی بازی‌ها را انجام داده است. و نحوه‌ی بازی اتلتیکو مادرید، بسیار سخت‌گیرانه است و از شما خواسته می‌شود که هر هفته به همان سبک بازی کنید.»

بااین‌حال، آنری به توانایی تطبیق‌پذیری و هوش تاکتیکی گریزمان به عنوان کلیدهای موفقیت پایدار او اشاره کرد، عواملی که به او اجازه داده‌اند تا همچنان در بازی‌ها تأثیر بگذارد.
او گفت: «گریزمان در یک مقطع به‌عنوان تک مهاجم بازی کرد. سپس، پشت سر دیه‌گو کاستا بازی کرد. سپس در سمت راست بازی کرد، سپس در سمت چپ، سپس پشت سر یک مهاجم. این به شما می‌گوید که گریزمان می‌تواند هر جا بازی کند و می‌تواند تطبیق یابد. برای من، او هنوز یک بازیکن مهم است. او فوتبال فرانسه و اتلتیکو مادرید را تغییر داده است.»
آنری در ادامه درباره شانس‌های اتلتیکو مادرید در چمپیونزلیگ گفت: «آنها این فصل تیم خوبی تشکیل داده‌اند و به نظرم نسبت به فصل‌های اخیر شانس بسیار بیشتری دارند. البته فرمت جدید هم سخت‌تر شده است و باید دید آنها چگونه با این نوع فرمت تطبیق پیدا می‌کنند.»
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره