نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

طرح کیت پرسپولیس در لیگ نخبگان تغییر کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
طرح کیت پرسپولیس در لیگ نخبگان تغییر کرد

ورزش 3/پرسپولیس ایران با پیراهن متفاوتی از لیگ برتر در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا شرکت می‌کند.
باشگاه پرسپولیس پیراهن جدید و متفاوتی نسبت به سالیان گذشته برای فصل جدید طراحی کرد که زیبایی بصری خاصی با استفاده از نمادها ازجمله تخت جمشید داشت، اما سرخ‌پوشان برای حضور در لیگ نخبگان آسیا نمی‌توانند از این کیت بهره ببرند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس اعلام کرده که نمی‌تواند از این پیراهن در لیگ نخبگان استفاده کند و به همین دلیل سرخ‌پوشان با لباس جدید به مصاف الاهلی عربستان می‌روند.
در اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در این باره آمده است:
«کیت آسیایی پرسپولیس با توجه به اشکال وارده از سوی مسئولان برگزاری مسابقات لیگ نخبگان آسیا که در آخرین لحظات اتفاق افتاد با تغییری در بخش جلوی پیراهن روبه‌رو شد.
این در حالی است که طراحی این لباس پیش از این برای مقامات ارسال شده بود و همین نمونه در زمان سفر نمایندگان باشگاه به کوالالامپور برای شرکت در آیین قرعه‌کشی، به مقامات ارائه گردید.

بر همین اساس، البسه تیم برای بازی با الاهلی نیز تهیه شد. مشابه این طراحی نیز قبل از این در رقابت‌های آسیایی فوتبال مورد استفاده سایر تیم‌ها قرار داشته است.
با این وجود در پی اشکالی که از سوی مقامات آسیایی وارد شد و با توجه به زمان بسیار کم تا مسابقه که امکان طراحی جدید را می‌گرفت، سرخپوشان ایران در پیکار با الاهلی لباس کنونی را بدون طرح تخت‌جمشید به تن خواهند داشت تا بازی‌های آتی که کیت جدیدی برای رقابت‌های لیگ نخبگان طراحی شود.»
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره