نماد آخرین خبر

مربی الغرافه: فعلا به بازی با استقلال فکر نمی‌کنیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مربی الغرافه: فعلا به بازی با استقلال فکر نمی‌کنیم

ورزش 3/سرمربی پرتغالی الغرافه می‌گوید که تمرکز آنها روی بازی در لیگ ستارگان قطر است.
الغرافه که نخستین رقیب استقلال در رقابت‌های لیگ نخبگان است، فردا باید در دیداری از هفته چهارم لیگ ستارگان، به مصاف الشمال می‌رود. سرمربی پلنگ‌ها می‌گوید که آنها تمام تمرکز خود را روی بازی در لیگ قطر گذاشته و به بازی آسیایی فکر نمی‌کنند.
پدرو مارتینز، سرمربی پرتغالی الغرافه، درباره آمادگی تیمش برای دیدار مقابل الشمال که فردا (جمعه) برگزار می‌شود، اظهار داشت: «با توجه به غیبت تعداد زیادی از بازیکنان که با تیم‌های ملی بودند، در تمرینات اخیر از گروهی از بازیکنان جوان استفاده کردیم. با این حال، هفته جاری بسیار خوب بود؛ زیرا بازیکنانی چون مونتاری، الجانحی و رابح یحیی به تمرینات بازگشتند و این اتفاق مثبتی برای ما بود.»

او ادامه داد: «در حال حاضر تقریباً هیچ مشکلی از نظر مصدومیت نداریم که این برای ما بسیار خوب است و اکنون راهکارهای بیشتری روی نیمکت در اختیار داریم. امروز تمام بازیکنان حاضر خواهند بود و از این لحظه آماده‌سازی برای بازی مقابل الشمال را آغاز می‌کنیم.»

پدرو درباره این بازی افزود: «تیم الشمال فصل را بسیار خوب شروع کرده است و موفق شد مقابل تیمی قوی مانند السد به پیروزی برسد؛ اما در دو بازی اخیر در لیگ شکست خورده‌اند. با این حال، من فکر می‌کنم که آن‌ها تیم خوبی هستند و مقابل هر تیمی با جسارت بازی می‌کنند و این چیزی است که از آن‌ها انتظار داریم. این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد.»

او در پاسخ به سوالی درخصوص دیدار با استقلال در لیگ نخبگان گفت: «من به بازیکنان تیمم تأکید کردم که هیچ جایی برای فکر کردن (به بازی با استقلال) در لیگ قهرمانان نیست، زیرا ما روز جمعه یک بازی مهم در لیگ قطر داریم. درست است که لیگ نخبگان مهم است؛ اما ما هدف بزرگی هم در لیگ داریم. همه باید درک کنند که اگر روز جمعه خوب بازی نکنیم، مطمئن باشید که در لیگ قهرمانان هم نمی‌توانیم خوب عمل کنیم. از این بابت خیالم راحت است؛ زیرا ما مسئولیت خود را می‌دانیم و اهمیت این بازی مقابل الشمال را به خوبی درک می‌کنیم.»

در پایان، پدرو پیامی به هواداران الغرافه ارسال کرد و گفت: «می‌خواهم به هواداران اطمینان دهم که ما آماده‌ایم و سطح بازی‌های ما پس از بازگشت همه بازیکنان بهبود خواهد یافت. هرچند برخی از بازیکنان هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌اند؛ اما ما تیم قدرتمندی داریم. من از تیمم بسیار راضی هستم و آماده هستیم. درست است که در ابتدا با لحظات دشواری روبرو شدیم؛ اما به‌تدریج به تعادل می‌رسیم و تیم نمایش‌های خوبی ارائه خواهد داد. این چیزی است که به هوادارانمان قول می‌دهم و آن‌ها از بازی‌های ما لذت خواهند برد. امیدوارم که در لحظات دشوار از ما حمایت کنند.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره