نماد آخرین خبر

اعتراف هری کین؛ می‌خواهم مثل رونالدو باشم!

منبع
فارس
بروزرسانی
اعتراف هری کین؛ می‌خواهم مثل رونالدو باشم!

فارس/هری کین،‌ مهاجم بایرن مونیخ و تیم ملی انگلیس می‌گوید دوست دارد همانند رونالدو تا روزهای آخر فوتبالش باانگیزه در زمین حاضر شود.
هری کین، ستاره بایرن مونیخ و تیم ملی انگلیس که به تازگی به جمع صدتایی‌های تاریخ سه شیرها پیوست و توانست شصت و هشتمین گلش با پیراهن انگلیس را به ثمر برساند، در گفت‌وگویی با مجله بیلد در این خصوص گفت: "از اینکه به جمع صدتایی‌های تاریخ تیم ملی کشورم پیوستم خیلی خوشحالم و همانطور که قبلا هم گفته بودم، دوست دارم تعداد بازی و گل‌های زده‌ام خیلی بیشتر از این‌ها شود.
راستش را بخواهید وقتی می‌بینم کریستیانو رونالدو با ۳۹ سال همچنان برای پرتغال می‌درخشد و به ۹۰۱ گل در دوران حرفه‌ای خود می‌رسد، انگیزه زیادی می‌گیرم تا همانند او بتوانم سال‌های طولانی در بالاترین سطح بدرخشم."

هری کین در پایان در خصوص شرایط این روزهای خودش پیش از آغاز دوباره رقابت‌های باشگاهی گفت: "از نظر ذهنی و جسمی کاملا در شرایط مطلوبی به سر می‌برم. بایرن یا تیم ملی فرقی ندارد، می‌خواهم روند خوبم را حفظ کنم؛ چرا که همچنان تشنه موفقیت هستم.
اینکه چند گل دیگر تا پایان دوران فوتبالم خواهم زد را نمی‌دانم؛ اما طبیعتا تا آخرین لحظه‌ای که در زمین فوتبال باشم، همانند روز اول انگیزه دارم."

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید