نماد آخرین خبر

فکر نمی‌کردند زود به والیبال برگردم

منبع
ايسنا
بروزرسانی
فکر نمی‌کردند زود به والیبال برگردم

ایسنا/پشت خط‌زن تیم فولاد سیرجان ایرانیان پس از بازگشت دوباره به والیبال گفت: مصدومیت خیلی سختی را پشت سر گذاشتم. خیلی‌ها فکر نمی‌کردند این دوره ریکاوری را خوب وکوتاه پشت سر بگذارم اما دوره ریکاوری‌ام طولانی بود. 
تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان موفق شد با پیروزی سه بر صفر مقابل اسپورتینگ کلاب کویت به نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های آسیا صعود کند. 
علی حاجی‌پور پس از این پیروزی در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای تورنمنت با تمام قدرت بازی کردیم و در عین حال به تمام تیم‌ها احترام گذاشتیم. رفته رفته بهتر می‌شویم و تمرکزمان بر مسابقات پیش روست.
او در مورد بازگشت دوباره خود به والیبال پس از یک دوره مصدومیت و اینکه چقدر احتمال می‌دهد توسط پیاتزا به تیم ملی دعوت شود، گفت: مصدومیت خیلی سختی را پشت سر گذاشتم. خیلی‌ها فکر نمی‌کردند این دوره ریکاوری را خوب وکوتاه پشت سر بگذارم اما دوره ریکاوری‌ام طولانی بود. خیلی تلاش کردم برسم. پله به پله پیش می‌روم و این مسابقات اولین تورنمنتم است. 
حاجی‌پور در مورد حمایت هواداران از تیم فولاد گفت: سال گذشته یک هفته با تیم سیرجان بودم و هوادارن والیبال دوستی دارد. از خانم‌ها و آقایان تشکر می‌کنم که ما را حمایت می‌کنند. 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره