نماد آخرین خبر

رویارویی سرمربیان موفق دیروز و امروز باشگاه لیگ برتری

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رویارویی سرمربیان موفق دیروز و امروز باشگاه لیگ برتری

ورزش 3/سید مهدی رحمتی برای نخستین بار پس از جدایی از آلومینیوم در قامت سرمربی باشگاه لیگ برتری دیگری به اراک سفر خواهد کرد.
  هوادار روز شنبه در شرایطی میهمان آلومینیوم خواهد بود که تا به کنون نه در لیگ برتر و نه در لیگ یک برابر رقیب دیرینه خود در اراک شکست نخورده است.
اما از جذابیت های دیدار مورد اشاره می توان به نخستین حضور سید مهدی رحمتی و وحید فاضلی در اراک پس از جدایی از آلومینیوم اشاره کرد که در دور برگشت فصل گذشته و با نساجی مجال بازگشت به دیار امیر کبیر و رویارویی با باشگاه سابق شان را پیدا نکرده بودند.
آلومینیوم که در فصل گذشته با سید مجتبی حسینی بهترین رتبه باشگاه اراکی در لیگ برتر را در کنار صعود به نیمه نهایی جام حذفی به دست آورده است اما پیش از آن با سید مهدی رحمتی بیش ترین امتیاز تاریخ ایرالکو در بالاترین سطح فوتبال ایران و لیگ برتر و صعود تاریخی به فینال رقابت های جام حذفی با شکست پرسپولیس و نایب قهرمانی دراماتیک حذفی کاپ که مهم ترین عنوان باشگاه مورد اشاره از آغاز فعالیتش تا به کنون بوده است را نیز تجربه کرده است.
آلومینیوم دو امتیازی و هوادار یک امتیازی روز شنبه از ساعت ۱۹ در دیداری جذاب و حساس و در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف یک دیگر می روند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره