نماد آخرین خبر

آیا سپاهان برای تثبیت صدرنشینی از تور ملوان می‌گذرد؟

منبع
ايرنا
بروزرسانی
آیا سپاهان برای تثبیت صدرنشینی از تور ملوان می‌گذرد؟

ایرنا/تیم‌های فوتبال «سپاهان اصفهان» و «ملوان بندر انزلی» عصر امروز(جمعه) در حالی به مصاف هم می‌روند که سپاهان در صدد تثبیت صدرنشینی و ملوان نیز به‌دنبال نزدیک شدن به صدر جدول است و باید دید که طلایی‌پوشان سپاهان می‌توانند برای صدرنشینی از تور ملوان بگذرند.
 عصر امروز در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور دیدار حساس ۲ تیم سپاهان اصفهان و ملوان بندر انزلی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان در شرایطی برگزار خواهد شد که سپاهان با ۹ امتیاز تیم اول و ملوان با هفت امتیاز در رده سوم جدول رقابت ها(پس از تراکتور) قرار دارد.
سپاهان اصفهان که با موافقت فدراسیون فوتبال با افزایش سقف بودجه توانست در آخرین لحظات پیش از اعلام فهرست بازیکنان بازی امروز، قراردادهای مهدی لیموچی، استیون انزونزی و ابوبکر کامارا را ثبت کند به احتمال زیاد از این بازیکنان پس از سپری شدن سه هفته، در هفته چهارم استفاده خواهد کرد.
ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان در بازی امروز همه بازیکنان خود به‌جز سیاوش یزدانی را دراختیار دارد و انتظار می رود بتواند نقشه های تاکتیکی خود را در زمین پیاده کند بویژه آن که شاگردان وی که هر سه دیدار گذشته در فصل جدید را با پیروزی پشت سر گذاشتند عطش سیری‌ناپذیری در حفظ صدر جدول دارند.
در سوی دیگر میدان، مازیار زارع سرمربی ملوان امروز در شرایطی رو در روی سپاهان قرار می‌گیرد که تیمش با امتیاز مساوی و تنها به‌دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتور در جایگاه سوم جدول رقابت ها قرار دارد و نمی‌خواهد شروع خوب تیمش در لیگ برتر را با شکست در فولادشهر خراب کند.
فصل پیش هر ۲ تیم یک پیروزی از مصاف با یکدیگر کسب کردند البته سپاهان در جام حذفی نیز موفق به شکست ملوان شد و علاوه بر آن سپاهانی‌ها پس از ۱۱ سال طلسم نبردن ملوان در انزلی این کار را انجام دادند و توانستند ملوان را شکست دهند.

از حواشی جالب بازی امشب، بازی امید نورافکن بازیکن فصل پیش سپاهان مقابل تیم سابقش است، نورافکن با پنج سال حضور مستمر در سپاهان، این فصل چاره‌ای نداشت تا برای پشت سر گذاشتن خدمت سربازی از سپاهان جدا شود و به ملوان بپیوندد و حالا در هفته چهارم مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت.
شب گذشته، مورایس در نشست خبری قبل از بازی با ملوان درباره رویارویی نورافکن با تیم سابقش گفت: کیفیت بازی نورافکن خیلی قابل احترام است و نبود او در سپاهان کاملا حس می‌شود؛ البته او به خاطر خدمت سربازی از تیم جدا شد و قابل درک است، او روحیه رهبری تیم دارد، بازیکنی حرفه‌ای است و بدون تردید در بازی سپاهان با ملوان نیز در اختیار تیمش خواهد بود.
بی شک مهمترین چالش سپاهان در بازی امروز حضور دیرهنگام ۶ ملی‌پوش این تیم در تمرینات است که به‌دلیل ۲ بازی مقدماتی جام جهانی تیم ملی مقابل قرقیزستان و امارات در ارودی تیم ملی بودند و از این رو مورایس کار سختی برای ساماندهی به تمرینات و هماهنگی اعضای تیم در غیبت این بازیکنان داشته است.
گفتنی است، کادر فنی و بازیکنان سپاهان در شرایطی چند ساعت دیگر در ورزشگاه فولادشهر به مصاف ملوان بندرانزلی می‌روند که پس از بازی بلافاصله راهی اردن خواهند شد تا آماده نخستین دیدار لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوحدات شوند.
 دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر ساعت ۱۸:۴۵ روز جمعه ۲۳ شهریور در ورزشگاه فولادشهر و با سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) برگزار می‌شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره