نماد آخرین خبر

خشم ایجنت صلاح؛ تشنه دیده‌شدن هستید!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خشم ایجنت صلاح؛ تشنه دیده‌شدن هستید!

ورزش 3/صلاح که از زمان پیوستن به لیورپول‌ در سال 2017 با 56 میلیون دلار یکی از مهره‌های کلیدی قرمزها بوده، اکنون در آخرین سال قرارداد خود به سر می‌برد.
با توجه به اینکه قرارداد او تا 9 ماه دیگر منقضی می‌شود، صلاح در ژانویه 2025 مجاز خواهد بود تا با سایر باشگاه‌ها مذاکره کند و بر همین اساس شایعاتی در مورد مقصدهای احتمالی او منتشر می‌شود.
پس از شکست دادن منچستریونایتد در الدترافورد قبل از فیفادی، صلاح در مورد آینده خود صحبت کرد و تاکید داشت که می‌خواهد از فوتبال لذت ببرد و سال آینده درباره آینده‌اش تصمیم می‌گیرد.

این اظهارات تنها به گمانه زنی‌ها در مورد آنچه پیش روی ستاره مصری است، دامن زد و گزارش‌های مختلف از علاقه یوونتوس و پاری سن ژرمن به جذب این بازیکن خبر می‌دهند.
به دنبال شایعات در مورد آینده صلاح، عیسی تصمیم گرفت تا به این حدس و گمان رسیدگی کند و ایکس X نوشت: "جهت اطلاع شما، اطلاعات تمام "خبرنگارانی" که مدعی هستند اطلاعاتی از محمد صلاح دارند، فقط ادعا دارند. تمامی این پست‌ها و اخبار بیهوده و پوچ است. این افراد فقط تشنه بازدید اخبار و خودشان هستند. چیزی به اسم "منابع نزدیک به محمد صلاح" وجود ندارد. این پست واقعاً فقط برای این است که به شما بگویم آن‌ها هیچ چیزی نمی‌دانند."

صلاح با 32 سال سن یکی از بهترین مهاجمان فوتبال جهان است و در سه بازی اول لیگ برتر سه گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده است. با این حال، گزارش شده که با توجه به سن او، لیورپول هنوز برای تمدید قراردادش شک دارد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره