نماد آخرین خبر

گواردیولا: من و هالند وکیل منچسترسیتی نیستیم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
گواردیولا: من و هالند وکیل منچسترسیتی نیستیم!

ورزش 3/  منچسترسیتی روز شنبه در چارچوب دیدارهای هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد روبه‌روی برنتفورد به میدان خواهد رفت تا یک بازی جذاب و تماشایی را برابر حریفی که شاید به شکلی غیرمنتظره در جایگاه ششم جدول رده‌بندی قرار گرفته است برگزار کند.
پپ گواردیولا دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و با خبرنگاران گفت‌گو کرد.
دادگاه ۱۱۵ مورد نقض قوانین توسط سیتی:
این دادگاه خیلی زود آغاز خواهد شد و امیدواریم که خیلی زود هم تمام شود. هیئت مستقل در این باره تصمیم خواهد گرفت و ما بی‌صبرانه منتظر این هستیم که نتیجه اعلام شود. من وکیل نیستم. وکلای بسیاری در این کشور و اسپانیا هستند. اما من منتظر هستم. همه ما منتظر هستیم تا ببینیم چه خواهد شد.
خوشحالم که رسیدگی به این پرونده قرار است روز دوشنبه آغاز شود. می‌دانم که شایعاتی وجود خواهد داشت و متخصصان جدیدی درباره حکم نهایی داریم. باید ببینیم چه خواهد شد. می‌دانم که افراد زیادی بی‌صبرانه منتظر اعلام نتیجه دادگاه هستند و چه انتظاری دارند. این چیزی است که مدت‌ها درباره‌اش خوانده‌ام. همه بی‌گناه هستند، مگر این که ثابت شود جرمی مرتکب شده‌اند.
صحبت با بازیکنان درباره این پرونده:

نه. گفتم که ما وکیل نیستیم. ارلینگ هالند وکیل نیست، نه. ما درباره این موضوع حرف نمی‌زنیم. هیئت مستقل درباره این که چه اتفاقی رخ خواهد داد تصمیم می‌گیرد و ما هم حکم را می‌پذیریم.

تقویم سیتی در جام اتحادیه:
این شرایط در بسیاری از موارد به وجود آمده است. بارها و بارها چنین شرایطی برای همه تیم‌هایی که قرار است در رقابت‌های مختلف به میدان بروند شکل گرفته است و راهی وجود ندارد. وقتی کسی رقابت جدیدی را آغاز می‌کند، تقویم برگزاری مسابقات بدتر از قبل می‌شود.
مصدومیت ناتان آکه:
ما درباره آکه و تیم ملی کشورش بدشانس هستیم. هر بار که او به اردوی تیم ملی کشورش می‌رود، مصدوم برمی‌گردد. او نمی‌تواند حداقل تا وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر در زمین حضور داشته باشد و هفت بازی را از دست خواهد داد.
برنتفورد:
یادم نمی‌آید که بازی آسانی برابر آنها برگزار کرده باشم. هرگز! از زمانی که به لیگ برتر انگلیس صعود کردند، چنین چیزی را به یاد ندارم. بازی برابر آنها در خانه و خارج از خانه همیشه سخت بوده است. آنها تیمی بسیار کامل هستند. فردا هم استثنایی در کار نخواهد بود.
آخرین شکست خانگی سیتی برابر برنتفورد:
خدای من! شما نباید چنین حرفی می‌زدید. این یعنی ما از آن زمان چقدر خوب بوده‌ایم. بیشتر از دو سال گذشته و ما پس از آن در هیچ دیداری در این ورزشگاه شکست نخوردیم. این عالی است.
مرگ ایوار اگیا:
لحظات سختی برای ارلینگ هالند است. او فردی نزدیک به هالند و خانواده‌اش بود که در سن ۵۹ سالگی درگذشت. صمیمانه در کنار او هستیم. باید ببینیم که آیا او فردا از نظر روانی و فیزیکی توانایی بازی کردن خواهد داشت یا خیر.

بازی برابر واتفورد:
ما این فرصت را داشتیم که بازی برابر واتفورد را در روز پنجشنبه خارج از خانه انجام دهیم اما من دوست دارم که هواداران این تیم دوست داشتنی را در خانه ببینند و به همین دلیل تصمیم گرفتیم که روز سه‌شنبه در خانه بازی کنیم.
فیل فودن و رودری:
هر دوی آنها شرایط خوبی دارند. تمرین می‌کنند و همه چیز عالی است و می‌توانند برابر برنتفورد بازی کنند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره