نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

استقلال اعتراضش را روی اورونوف متمرکز کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
استقلال اعتراضش را روی اورونوف متمرکز کرد

ورزش 3/پس از بیانیه ای که باشگاه استقلال صبح امروز منتشر و نسبت به اضافه شدن اوستون اورونوف به سهمیه زیر 25 سال و بازگشت سهمیه خارجی اعتراض کرده بود، حالا نیز مدیرعامل آبی ها در مصاحبه ای، بار دیگر روی مواضع این باشگاه نسبت به دو موضوع ذکر شده، تأکید کرد.
سمیعی درباره اظهارات منصور قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره قانون سهمیه بازیکنان زیر 25 ساله تیم‌های لیگ برتر فوتبال گفت: قانون کاملاً روشن و نافذ است و اصلاً ابهامی ندارد که نیاز به تفسیر داشته باشد. بازیکن باید سال گذشته در لیست زیر 23 ساله‌های همان تیم باشد تا با ادامه یا تمدید قرارداد بتواند در سهمیه زیر 25 ساله‌ها قرار بگیرد.

او ادامه داد: به هیچ عنوان اجازه تخلف از قانون روشن و بدون ابهام را نمی‌دهیم. تغییرات در یک قانون ابتدا باید در کمیته تدوین و مقررات آماده شود و پس از ارائه به هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، در جلسه هیئت رئیسه تصویب شود. البته هر قانون در فوتبال نسبت به آینده است و «عطف ما سبق» نمی‌شود، اما حتی این کار را هم انجام نداده‌اند.
مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان اضافه کرد: من در مصاحبه قبلی هم گفتم فدراسیون تخلفی نکرده است که بخواهد برای برخی‌ها جبران کند. فدراسیون فقط قانونی را اجرا کرده که اجازه اضافه شدن درآمدهای 2024 را به سقف بودجه می‌دهد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره