نماد آخرین خبر

پرسپولیس بالاخره از هافبک جدیدش رونمایی کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پرسپولیس بالاخره از هافبک جدیدش رونمایی کرد

ورزش 3/ میلاد سرلک، هافبک شماره ۱۰ سرخ‌ها که در لیگ بیستم با نظر یحیی گل‌محمدی از شهرخودرو به پرسپولیس پیوسته بود در سال‌های گذشته همواره یک کیفیت قابل قبول و بازی‌های کم فراز و فرود را در میانه زمین این تیم به نمایش گذاشت‌‌.
سرلک زمستان گذشته و همزمان با جدایی یحیی گل‌محمدی مجبور شد برای گذراندن خدمت سربازی پرسپولیس را ترک کند و این درحالی بود که هافبک ثابت این تیم بود.
این هافبک دفاعی که در نیم فصل گذشته در ملوان بازی کرد با پایان فصل کارهای اداری کسری خدمتش را انجام می‌داد و دیگر در تمرین ملوان شرکت نکرد تا مشخص شود در تلاش برای بازگشت به خانه خودش است‌.

سرلک در هفته اخیر در تمرین تیم گاریدو حضور داشت و حتی در دیدار دوستانه برابر نساجی بازی کرد اما این باشگاه تصاویر حضور او در تمرین را برای اینکه کارهای دریافت کارت پایان خدمتش در جریان بود منتشر نمی‌کرد.
با این حال باشگاه پرسپولیس بالاخره در تصاویر مربوط به سفر به عربستان برای بازی الاهلی دست از پنهان کاری در مورد این بازیکن برداشت و او در فرودگاه کنار فرشاد فرجی و میلاد محمدی نشسته بود.

حال با قرار گرفتن نام میلاد سرلک در لیست پرسپولیس باید دید او از چه زمانی بازی در دومین مقطع برای تیم محبوبش را تجربه خواهد کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره