نماد آخرین خبر

قرارداد لونین با رئال مادرید تمدید شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
قرارداد لونین با رئال مادرید تمدید شد

ورزش 3/لونین فصل گذشته مهره کلیدی رئال مادرید و کارلو آنچلوتی در کسب دو قهرمانی ارزشمند در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بود و توانست به خوبی جای خالی تیبو کورتوا را که به دلیل مصدومیت در ترکیب این تیم حضور نداشت را پر کند و نگرانی‌ها را از بین ببرد.
در طول چند ماه گذشته شایعات بسیار زیادی درباره تصمیم این دروازه‌بان اوکراینی برای ترک رئال مادرید به گوش می‌رسید و گفته می‌شد که او مایل است راهی تیم شود که فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد و نمی‌خواهد بار دیگر نیمکت نشین کورتوا باشد و حتی صحبت از حضور او در تیمی مانند آرسنال هم مطرح شده بود.

اما باشگاه رئال مادرید دقایقی پیش با انتشار تصاویری رسما اعلام کرد که این بازیکن قراردادش را با این باشگاه به صورت رسمی و تا سال ۲۰۳۰ تمدید کرده و آماده است تا رقیبی جدی و قدرتمند برای کورتوا در چند فصل پیش رو باشد و امیدوار است که بتواند پیراهن شماره یک رئال را از آن خود کند.
لونین پس از امضای قرارداد با رئال مادرید در پیامی کوتاه خطاب به هواداران رئال گفت:« سلام مادریدیستاها! من از این که قراردادم با رئال مادرید را تا سال ۲۰۳۰ تمدید کردم بسیار خوشحال هستم و همیشه از شما به خاطر حمایتی که از من دارید ممنون هستم. زنده باد مادرید!»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره