نماد آخرین خبر

مارسکا: هیچ مشکلی با مالکان چلسی ندارم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مارسکا: هیچ مشکلی با مالکان چلسی ندارم!

ورزش 3/تیم های بورنموث و چلسی از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر، عصر فردا به مصاف یکدیگر می‌روند. چلسی از سه بازی قبلی‌ تنها چهار امتیاز بدست آورده و بورنموث نیز با پنج امتیاز در جایگاه هشتم و بالاتر از چلسی یازدهم جدولی قرار دارد‌
انزو مارسکا سرمربی چلسی در کنفرانس خبری قبل از بازی گفت:
" بازی سختی در زمین بورنموث داریم. آنها در بازی قبل خود به شکل معجزه آسایی برابر اورتون به برد‌ رسیدند و این نشان می‌دهد که هرگز تیم دست و پا بسته ای نخواهند بود."
مارسکا در مورد احتمال حضور رومئو لاویا هاقبک مصدوم این تیم در بازی فردا اضافه کرد:
" با وجود انگیزه بالایی که لاویا برای بازگشت دارد اما فعلا زود است و در بازی فردا غایب خواهد بود. او به زمان بیشتری برای رسیدن به آمادگی کامل نیازمند است."

سرمربی چلسی در پاسخ به شایعاتی مبنی بر مشکلات بین او و مالکان چلسی گفت:
" البته که اینطور نیست. هیچ مشکلی وجود ندارد و من دائما با مالکان تیم درحال صحبت هستم. روز بازی با سیتی گفتگوی مفصلی با تاد بولی داشتم و درخصوص مسائل مختلف تیم به گفتگو پرداختیم."
مارسکا همچنین در خصوص کارنی چوکووامه کا بازیکن جوان تیمش و احتمال بازی کردن او در ادامه فصل گفت:
" من واقعا کارنی را دوست دارم اما  ما متاسفانه یا خوشبختانه هافبک های هجومی زیادی داریم و به همین دلیل ممکن است به او کمتر بازی برسد. البته که او فرصت خود را به دست خواهد آورد."
سرمربی چلسی در مورد وضعیت مصدومین کنونی تیمش عنوان کرد:
" در حال حاضر ریس جیمز را به طور قطع در چند دیدار پیش رو در اختیار نداریم. همچنین مالو گوستو برای بازی فردا غایب است. لاویا را نیز همانطور که گفتم احتمالا در اختیار  نخواهیم داشت چرا که به استراحت بیشتری نیاز دارد."
مارسکا همچنین در مورد وضعیت انزو فرناندز افزود:
" در سیستم بازی ما، پیدا کردن هافبکی که به خوبی در حملات شرکت کند و به موقع در کارهای دفاعی به تیم کمک کند سخت است. در آرسنال دکلا رایس، در سیتی ایلکای گوندوگان  بازیکنانی هستند که چنین شرایطی دارند. ما نیز همچین انتظاری از فرناندز داریم و به همین دلیل او بازیکن مهمی برای ما به حساب می‌آید و انگیزه زیادی دارد تا با درخشش خود حواشی اخیر را به دست فراموشی بسپارد."
شایعاتی مبنی بر بازگشت بنجامین چیلول به چلسی شنیده می‌شود،‌ انزو مارسکا در این خصوص گفت:
" باید با او صحبت کنم تا راه حلی پیدا کنیم. در حال حاضر به صورت انفرادی تمرین می‌کند و در تمرینات گروهی حاضر نیست."
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره