نماد آخرین خبر

آرتتا: می‌خواهم بهترین مربی تاریخ آرسنال باشم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آرتتا: می‌خواهم بهترین مربی تاریخ آرسنال باشم

ورزش 3/ آرسنال روز یکشنبه در چارچوب دیدارهای هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی تاتنهام روبروی این تیم به میدان خواهد رفت تا دربی جذاب شمال لندن را که همیشه هم از حساسیت خاصی برخوردار است برگزار کند.
آرتتا دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
تمدید قرارداد: 
من بسیار خوشحال و هیجان زده هستم. تمدید قراردادم نشانگر اتحادی است که بین من و باشگاه و کادر فنی وجود دارد. از همکاری با یکدیگر لذت می‌بریم و بلندپروازی‌های بیشتری داریم که می‌خواهیم به آنها برسیم.
مارتین اودگارد: 
باید آزمایش‌های بیشتری روی اودگارد انجام دهیم. اجازه دهید ببینیم که در چند روز آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. شاید شرایط امروز عصر مشخص شود. باید ببینیم که میزان مصدومیت او به چه حدی است و چقدر سریع می‌توانیم او را به میادین برگردانیم. مارتین می‌خواهد هر روز اینجا باشد اما باید صبر کنیم و ببینیم که شرایط به چه صورت است.

من این موضوع را به پزشکان واگذار کردم. می‌دانم که با اشتیاق زیادی دارد و می‌خواهد در همه دیدارها به میدان برود اما باید اطمینان حاصل کنیم که توانایی انجام این کار را دارد یا نه. بازیکنان با ۴۸ ساعت استراحت همیشه در اختیار تیم هستند اما شرایط هنوز به صورت کامل مشخص نیست.
میکل مرینو: 
شرایط او بهتر است اما روند کندی را طی می‌کند و نیاز به زمان برای بهبود یافتن دارد. ما از این فرصت استفاده خواهیم کرد تا مطمئن شویم که او به خوبی شرایط را درک می‌کند و برای کمک کردن به تیم آماده است.
ژسوس: 
گابریل مشکلی ندارد. او فردا یک جلسه تمرینی دیگر خواهد داشت و اگر همه چیز خوب پیش برود، با ما خواهد بود.
کالافیوری: 
برای مشخص شدن وضعیت او هم باید یک روز دیگر صبر کنیم.
استرلینگ: 
من بلافاصله و تنها پس از ۱۰ ثانیه می‌دانستم که باید او را به خدمت بگیریم چون واقعاً اشتیاق زیادی برای پیوستن به آرسنال داشت. پس از ۱۰ ثانیه می‌دانستم که او باید اینجا کنار ما باشد.
تقلید از ونگر: 
امیدوارم که بتوانم. هدف من این است که بهترنی نسخه خودم باشم. بهترین مربی تاریخ برای آرسنال. این تنها هدفی است که دارم.
رضایت از بازیکنان حاضر در فهرست: 

بله. می‌توانستیم بازیکنان بیشتری داشته باشیم اما محدودیت‌های مشخصی داریم که همگی از آنها خبر داریم. ما باید با این محدودیت‌ها کنار بیاییم. چند بازیکن را به خدمت گرفتیم و شرایط به سال گذشته متفاوت است. اتفاقاتی که در چند سال اخیر رخ داد واقعاً از روی بدشانسی بود اما ما باید به آنها روبرو شویم.
اهمیت هفته‌های پیش رو در کورس قهرمانی: 
باید هفته به هفته پیش برویم. اگر بخواهیم از الان به این فکر کنیم که در ماه می کجا خواهیم بود و به تعداد بازی‌هایی که باید برگزار کنیم فکر کنیم نمی‌توانیم پیش برویم. اکسیژن‌مان خیلی زود تمام خواهد شد. من می‌خواهم برای روز بعدی آماده شوم. ما باید روبروی تاتنهام به میدان برویم و یک بازی باورنکردنی در پیش داریم.
شکست تاتنهام برابر سیتی در فصل گذشته: 
من همیشه ایمان دارم. کمی آنگه (پوستکوگلو) را می‌شناسم و می‌دانم که تیمش سعی کرد در آن بازی پیروز شود. آنها فرصت‌های بسیار خوبی هم داشتند که ممکن بود شرایط را کاملا تغییر دهد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره