نماد آخرین خبر

بلینگام و امباپه با پول رونالدو به رئال رفتند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بلینگام و امباپه با پول رونالدو به رئال رفتند

ورزش 3/کریستیانو رونالدو در تابستان سال ۲۰۰۹ تصمیم گرفت منچستریونایتد را ترک کند و با قراردادی رکوردشکن در آن زمان راهی رئال مادرید شد و توانست به ستاره بی‌چون و چرای این تیم تبدیل شود و در ۴۳۸ دیداری که با پیراهن رئال انجام داد، ۴۵۰ گل وارد دروازه حریف کرد.
حضور او در این تیم کمک بسیاری به کسب موفقیت‌ها و قهرمانی‌های مختلف خصوصا در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به رئال مادرید کرد و آنها موفق شدند با حضور او چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان و همچنین دو قهرمانی در رقابت‌های لالیگا به دست بیاورند تا زمانی که در سال ۲۰۱۸ تصمیم به ترک این باشگاه گرفت.
اوون در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره دوران حضور رونالدو در رئال مادرید اظهار داشت: «اگر به نقل و انتقالاتی که الان با مبالغی بیشتر از ۱۵۰ میلیون یورو انجام می‌شود نگاه کنید، شاید بتوانیم بگوییم که ارزش رونالدو در منچستر در سال ۲۰۰۹ خیلی بیشتر از مبلغی بود که برای خرید او پرداخت شد.

کافی است ببینید که او به تنهایی تا چه حد در کسب قهرمانی‌ها در لیگ قهرمانان موفق و موثر بود. حتی ۵۰۰ میلیون یورو هم برای او ارزان بود. شاید با توجه به گل‌هایی که زد و فروش پیراهنی که داشت و سودی که به رئال مادرید رساند، می‌توان دو برابر این مبلغ را برای او در نظر گرفت.
به واسطه حضور رونالدو در رئال بود که آنها توانستند صدها میلیون یورو برای ورزشگاه جدید هزینه کنند. آنها در شرایط مالی بسیار خوبی قرار دارند. همه این پول‌هایی که به کیلیان امباپه و جود بلینگام پرداخت می‌کنند به خاطر او است. بسیاری از این مبالغ به واسطه موفقیت کریستیانو رونالدو در این باشگاه است.»

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره