نماد آخرین خبر

رونالدو حالا بزرگترین برند زنده جهان است!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رونالدو حالا بزرگترین برند زنده جهان است!

ورزش 3/رکورد شکنی‌های رونالدو در داخل و خارج از مستطیل سبز تمامی ندارد‌. فوق ستاره پرتغالی تنها یک هفته بعد از ۹۰۰ گله شدن در دوران حرفه‌ای خود، سرانجام به یک میلیارد دنبال‌کننده در همه پلتفرم‌های فضای مجازی رسید تا یک رکورد منحصر به فرد و البته دست نیافتنی جدید را به نام خود ثبت کند.
اعجوبه ۳۹ ساله دنیای فوتبال با ۶۴۰ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام، ۱۷۰ میلیون دنبال‌کننده در فیس بوک، ۱۱۳ میلیون دنبال‌کننده در توییتر، ۶۰ میلیون نفر در یوتیوب (در عرض تنها سه هفته) ۹ میلیون نفر در کوای و ۷ میلیون دنبال‌کننده در ویبو، اکنون یک میلیارد نفر دنبال‌کننده در فضای مجازی دارد که بعید است تا سال‌های سال کسی به رکوردش برسد.
این درحالیست که کانال او در یوتیوب از صبح امروز تاکنون به شکل زنده تعداد دنبال‌کننده‌های رونالدو را نفر به نفر در همه پلتفرم‌ها نشان می‌داد و نهایتا همانطور که پیش‌بینی می‌شد، تعداد دنبال‌کننده‌های فوق ستاره محبوب دنیای فوتبال ۱۰ رقمی شد.

رونالدو نخستین فعالیت خود در فضای مجازی را با راه‌اندازی فیس بوک و سپس اینستاگرام در سال ۲۰۱۲ آغاز نمود و آخرین بار سه هفته پیش بود که با راه‌اندازی کانال رسمی خود در یوتیوب، رکوردهای گوناگونی را در این پلتفرم جابجا کرد و در عرض کمتر از دو ساعت به یک میلیون دنبال‌کننده رسید.
جالب آنکه تنها صفحه رسمی خود اینستاگرام تعداد دنبال‌کننده بیشتری‌ از صفحه رونالدو در این پلتفرم دارد که به نظر می‌رسد با توجه به شرایط کنونی به نظر می‌رسد رکورد بعدی او در فضای مجازی، پیشی گرفتن از صفحه رسمی اینستاگرام در تعداد دنبال‌کننده باشد.

رونالدو همچنین با ۱۱۳ میلیون دنبال‌کننده در توییتر نیز‌ رکورددار است. نکته جالب توجه فعالیت او در شبکه‌های اجتماعی ناشناخته‌تری‌ همچون کوای و ویبو هست که نزدیک به ۲۰ میلیون دنبال‌کننده برای او به همراه داشته است.
رونالدو بعد از رکوردشکنی‌ با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود از هوادارانش تشکرد‌ و نوشت: "ما تاریخ‌سازی کردیم. یک میلیارد دنبال‌کننده! این چیزی بیش از یک عدد است، این گواهی بر اشتیاق، انگیزه و عشق مشترک ما به بازی و فراتر از آن است.
از خیابان‌های مادیرا تا بزرگترین صحنه‌های جهان، من همیشه برای خانواده‌ام و برای شما بازی کرده‌ام و اکنون یک میلیارد نفر از ما در کنار هم ایستاده‌ایم.

شما در هر مرحله از آغاز راه با من بوده‌اید، در تمام پستی و بلندی‌ها، این سفر مشترک ما است و با هم نشان داده‌ایم که هیچ محدودیتی برای آنچه می‌توانیم به دست آوریم وجود ندارد. از اینکه به من ایمان داشتید، برای حمایتتان و از اینکه بخشی از زندگی من هستید از شما سپاسگزارم. بهترین‌ها هنوز در راه است و ما با هم به تلاش، پیروزی و تاریخ‌سازی ادامه خواهیم داد."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره