نماد آخرین خبر

یحیی: فولاد بازیکن با شاخصه فنی خوب جذب می‌کند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
یحیی: فولاد بازیکن با شاخصه فنی خوب جذب می‌کند

ورزش 3/یحیی گل‌محمدی، سرمربی فولاد در کنفرانس خبری پیش از بازی با خیبر در ابتدا گفت: قبل از آغاز صحبت‌هایم جا دارد تسلیت بگویم به دوستان خوبم خداداد عزیزی و کریم باقری که با اتفاق ناگواری که افتاد در سوگ عزیزان‌شان نشستند. تسلیت به هردو عزیز و آرزوی صبر دارم.
یحیی ادامه داد: با تیمی بازی داریم که یکی از تیم‌های هیجان انگیز لیگ هستند. تبریک می‌گویم به آنها بابت صعود به لیگ برتر و همچنین به دوست خوبم آقای مهاجری‌. احساسم این است که می‌توانند پدیده امسال لیگ باشند و قطعا بازی راحتی برای ما نخواهد بود و برای هر دو تیم بازی سختی است. امیدواریم بتوانیم با حضور هواداران‌مان بازی خوبی انجام دهیم و هم از نظر امتیازی و هم فنی به نفع‌مان باشد. بی صبرانه منتظر حضور گرم هواداران هستیم و حضورشان می‌تواند دلگرمی زیادی برای اعضای تیم باشد و امیدوارم فردا شاهد حضور گرم‌شان باشیم. مطمئنم یکی از بازی‌های جذاب لیگ خواهد بود.
او در پاسخ به اینکه نقل و انتقالات تیمش تمام شده یا نه گفت: هنوز در یکی، دو پست احتمالا بازیکن جذب خواهد شد ولی بازیکنی که قرار است به تیم اضافه شود باید شاخصه‌های فنی خوبی داشته باشد تا به تیم کمک کند. داریم تلاش می‌کنیم این اتفاق بیفتد و نمی‌توانم راجع به جزئیات صحبت کنم.
گل‌محمدی در خصوص تعطیلات لیگ گفت: به هرحال فیفادی است و حداقل یک هفته بازی‌ها به تعویق میفتد. ما اردو و بازی تدارکاتی خوبی داشتیم. یکی دوتا از بچه‌ها به علت مصدومیت شاید در اختیار ما نباشند ولی بازیکنان انگیزه زیادی دارند و با حس زیادی لیگ را شروع کردند. من به آنها امیدوارم و سختی های زیادی را تحمل کردند.
یحیی گل‌محمدی در مورد انتقادات به تیم ملی گفت: راجع به بازی صحبت کنید ممنون می‌شوم. من به عنوان عضوی از فوتبال همیشه آرزو دارم تیم ملی موفق باشد چون موفقیت تیم ملی موفقیت همه اعضای خانواده فوتبال است‌. دو برد ارزشمند کسب کردند و آنها هم سختی‌های خودشان را دارند و برای‌شان آرزوی موفقیت می‌کنم.
او در پایان راجع به شرایط فولاد گفت: امسال تغییرات زیادی در تیم اتفاق افتاده است‌. باید به اعضای جدید تیم فرصت بدهیم که خودشان را نشان بدهند و یک مسیری را طی کنند. این مسیر طولانی خواهد بود اما در کنار هواداران و رسیدگی و برنامه خوب افتخارات گذشته این تیم را به دست بیاوریم. مسیر راحتی نیست و باید با همدلی و اتحاد دست به دست هم بدهیم و این مسیر را طی کنیم.



ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره