نماد آخرین خبر

مصمم برای درخشش؛ تمرین لوکاکو در تعطیلات!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مصمم برای درخشش؛ تمرین لوکاکو در تعطیلات!

ورزش 3/لوکاکو پس از مدت‌ها جنجال و کشمکش بالاخره موفق شد به خواسته‌اش که پیوستن به ناپولی و بازی دوباره تحت هدایت آنتونیو کونته بود دست پیدا کند و حالا در تلاش است که هرچه زودتر بتواند به اوج آمادگی برگردد و بتواند بهترین عملکرد ممکن را در ترکیب این تیم به نمایش بگذارد.
ناپولی در سه بازی ابتدایی در فصل جدید رقابت‌های سری آ ایتالیا توانست شش امتیاز به دست آورد و حالا کونته به دنبال این است که بتواند در دیدار برابر کالیاری به سومین پیروزی متوالی این تیم در فصل جدید دست پیدا کند، اتفاقی که در یک سال و نیم اخیر و پس از بحران‌های به وجود آمده برای این تیم رخ نداده است.
کونته در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط لوکاکو اظهار داشت:« او از وقفه دیدارهای ملی استفاده کرد تا بار دیگر به اوج برگردد. او نشان داده است که تعهد بسیار زیادی به ما دارد و حتی در روزهای تعطیل هم به زمین تمرین می‌آمد تا به صورت انفرادی برای بهبود شرایطش تلاش کند.
او نشان داده است که اشتیاق بسیار زیادی برای درخشش در ترکیب این تیم دارد. او هر روز و در تمامی زمینه‌ها در حال پیشرفت است. دو جلسه تمرینی دیگر پیش از بازی برابر کالیاری باقی مانده است و من پس از برگزاری این دو بازی درباره ترکیب نهایی تصمیم خواهم گرفت.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره