نماد آخرین خبر

جنگ علیه فیفا، بزرگان فوتسال علیه مسی و رونالدو

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جنگ علیه فیفا، بزرگان فوتسال علیه مسی و رونالدو

ورزش 3/صبح امروز فیفا به مناسبت آغاز جام جهانی فوتسال 2024 در ازبکستان، طرح جالبی را با تصویر انیمیشینی فوق ستاره‌های فوتبال، رونالدو، مسی، نیمار و ژاوی انتشار داد که دلیل اصلی آن نیز مسیر ابتدایی، رشد و شکوفایی آن‌ها از رشته فوتسال بوده است. بهانه‌ای که نه تنها جامعه فوتسال را قانع نکرد؛ بلکه اعتراض شدید مربیان و بازیکنان مطرح را به همراه داشت و چهره‌های فوتسالی خیلی سریع اقدام فیفا را به سخره گرفتند. وادیلو، سرمربی پالما و قهرمان دو دوره اخیر لیگ قهرمانان اروپا بیشترین انتقاد را به فیفا داشت و با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامی‌اش مدعی شد که فوتسال اسطوره‌های تکرارنشدنی زیادی را در طول تاریخ داشته است و از آن جایی که فوتسالی‌ها خواهان حضور در المپیک بعدی هستند، این اقدام فیفا نوعی توهین بوده است.

پوستر فیفا با تصویر انیمیشینی رونالدو، مسی، نیمار و ژاوی که به استقبال جام جهانی فوتسال رفته است.
در کنار وادیلو، بسیاری از خبرنگاران فوتسال و ستاره‌های سابق از جمله مارتینز، مربی فعلی تیم ال پوزو اسپانیا در حمایت از وادیلو اقدام فیفا را زیر باد تند انتقاد گرفتند. نکته جالب این است که رسانه‌های فوتسالی، چند پوستر ویژه با تصاویری از اسطوره‌های فوتسال به سایت فیفا پیشنهاد داده‌اند.

انتقاد تند وادیلو، سرمربی مایورکا پالما و قهرمان اروپا به پوستر انتشار شده از سوی فیفا

واکنش دنی مارتینز، مربی نام‌آشنا فوتسال جهان به پوستر فیفا
آن طور که پیداست، این انتقادات و اعتراضات از سوی فوتسالی‌ها در جهان ادامه خواهد داشت و باید منتظر واکنش فالکائو، ریکاردینیو و بسیاری دیگر از فوق ستاره‌های فوتسال باشیم. به نظر می‌رسد فیفا به زودی با انتشار پوستری دیگر از چهره‌های بزرگ فوتسال و برای آرام کردن جوی که علیه‌ خود به پا شده است، بلافاصله دست به کار شود.

پوستری که برای حمایت از فوتسال، در صفحه‌های خبری فوتسال در جهان وایرال شده است.

پوستری با حضور اسطوره‌های فوتسال جهان که به فیفا معرفی شده است تا از آن برای استقبال از جام جهانی استفاده کند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره