نماد آخرین خبر

تکذیب شایعه عجیب در مورد سعید عزت‌اللهی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تکذیب شایعه عجیب در مورد سعید عزت‌اللهی

ورزش 3/سعید عزت‌اللهی، ستاره تیم ملی ایران که بعد از پایان دوره مصدومیت در دیدار مقابل قرقیزستان به میدان رفت و برابر امارات هم فیکس بود، این روزها با شایعه عجیبی مواجه شده است.
رسانه‌های اماراتی خبر دادند که نام او در لیست شباب الاهلی برای لیگ ادنوک قرار ندارد و این بازیکن تا پایان فصل تنها در دیدارهای آسیایی تیم شباب بازی خواهد کرد.
با این حال پیگیری این خبر ماجرا را به شکل دیگری نشان می‌دهد. عزت‌اللهی با توجه به مصدومیت در شروع فصل از سوی باشگاه رجیستری نشد، اما با توجه به پایان مهلت ثبت بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا، نام او برای رقابت‌های آسیایی در فهرست قرار گرفت. حالا با توجه به مهلت ثبت بازیکن در لیگ ادنوک تا چهارم اکتبر، نام او در لیست لیگ برتر امارات هم قرار خواهد گرفت.

به این ترتیب عزت‌اللهی که دوران مصدومیت خود را سپری کرده و پایان زمان نقاهت به جمع بازیکنان تیم ملحق شده، از این هفته امکان حضور در فهرست تیم شباب الاهلی را خواهد داشت و می‌تواند در ترکیب تیمش بازی کند.
تیم شباب الاهلی این هفته در دیداری حساس به مصاف الوحده امارات خواهد رفت که این بازی تقابل سعید و سردار با احمد نوراللهی نیز خواهد بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره