نماد آخرین خبر

شوک به حریف استقلال با امید ابراهیمی و رفقا

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شوک به حریف استقلال با امید ابراهیمی و رفقا

ورزش 3/در یکی از دیدارهای هفته چهارم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الغرافه از ساعت 18:30 امشب در ورزشگاه البیت در حالی به مصاف تیم الشمال رفت که این تیم امید ابراهیمی را در ترکیب اولیه و خط میانی داشت.
الغرافه که پیش از این نمایش دور از انتظاری داشته و در سه هفته ابتدایی لیگ ستارگان قطر با یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست کارش را به پایان رسانده بود، در دیدار امشب مقابل یاران امید ابراهیمی غافلگیر شد تا بدون برد به استقبال جدال حساس لیگ نخبگان آسیا به مصاف استقلال ایران برود.
دروازه تیم الغرافه در دقیقه 11 با شوت عجیب سیف‌الدین فضل‌الله به دروازه خودی باز شد و یاران ابراهیمی پیش افتادند، اما الشمال نتوانست برتری خانگی خود را حفظ کند و گل تساوی را در نیمه نخست دریافت کرد.
محمد خالد، مدافع چپ الشمال در دقیقه 36 پاسخ گل به خودی را داد تا الغرافه به گل تساوی دست پیدا کند، اما حریف آسیای استقلال در شبی که 6 ستاره خارجی خود را به طور ثابت و دو بازیکن خارجی به‌عنوان یار تعویضی در زمین داشت، نتوانست به برتری دست پیدا کند و به تساوی یک بر یک رسید تا 5 امتیازی شود.
تیم فوتبال الغرافه دوشنبه شب آینده در هفته اول مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف استقلال ایران می‌رود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره