نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

جزئیات جدید از مرگ دلخراش مرتضی ملوانی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جزئیات جدید از مرگ دلخراش مرتضی ملوانی!

ورزش 3/بعد از مرگ دلخراش هوادار انزلی‌چی، حالا جزئیات جدیدی از این اتفاق ناگوار در اختیار ما قرار گرفته است.جزئیات جدید از مرگ دلخراش مرتضی ملوانی!

جمعه شب، شب تلخ فوتبال ایران در ورزشگاه فولادشهر اصفهان بود؛ جایی که هوادار انزلی‌چی ملوان دار فانی را وداع گفت و خانواده فوتبال را عزادار کرد.

نامش مرتضی بود؛ مرتضی خائفی با بیش از شصت سال سن. آقا مرتضی از تیفوسی‌های ملوان است که برای تماشای این مسابقه با اتوبوس حامل هواداران این تیم خودش را به فولادشهر رسانده است. اصرار اطرافیان هم برای منصرف کردن او از حضور در اصفهان بی‌فایده بوده و علی‌رغم رنج بردن از بیماری قلبی، مثل همیشه خودش را به استادیوم محل برگزاری مسابقه تیم محبوبش رسانده است.

نیمی از دقایق مسابقه در نیمه اول سپری شده که هیاهوی هواداران خبر ناگواری را مخابره می‌کند؛ آقا مرتضی دچار ایست قلبی شده و مثل همیشه دقایق طولانی تا آمدن آمبولانس و رسیدن به بالای سر بیمار زمان می‌برد. در حدفاصل رسیدن آمبولانس به بیمار، اعضای تیم ملوان که به خوبی مرتضی را می‌شناسند و از بیماری او مطلع هستند؛ از دکتر تیم می‌خواهند که خودشان به سمت سکوها بروند. اما به گفته حاضرین، رفعتی، ناظر مسابقه به دکتر صیاد اجازه حضور در میان تماشاگران را نمی‌دهد و زمان زیادی طول می‌کشد تا مرتضی را به آمبولانس برسانند.

در همین زمان هم مازیار زارع اصرار به قطع مسابقه دارد که باز هم آقای رفعتی چنین اجازه‌ای نمی‌دهد. موضوعی که مازیار زارع در کنفرانس مطبوعاتی خود نیز به آن اشاره می‌کند و حتی در جریان مسابقه چندین بار با یادآوری مسابقه گرانادا و اتلتیکو که بعد از مرگ هوادار در جریان مسابقه، قطع شد؛ از رفعتی درخواست لغو مسابقه را می‌کند.

آنچه در تصویر به نظر می‌رسد، دکتر صیاد، پزشک ملوان با دست‌های خالی مشغول احیا مرتضی خائفی است.

بعد از انتقال هوادار بی‌جان ملوان به آمبولانس، به نظر می‌رسد تجهیزات احیا وجود ندارد. این صحبت حاضرین در محل حادثه است، اما تنها عکس منتشر شده از لحظه احیا هم نشان می‌دهد که پزشک ملوان با دست خالی مشغول احیای بیمار است؛ مگر اینکه باشگاه سپاهان اسناد جدیدی منتشر کند که نشان بدهد آقا مرتضی در آمبولانس با تجهیزات احیا شده است.
این آخرین اطلاعات از مرگ دلخراش هوادار انزلی‌چی است؛ تیمی که سال‌هاست نه به خاطر جام‌های به دست آورده و به دست نیاورده، بلکه به خاطر شور همیشگی هوادارانش ورد زبان‌ها بوده است و حالا در شب تلخ فوتبال ایران، یکی از هواداران وفادارش را از دست داده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره