نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

اعلام سه گزینه نهایی برای میزبانی بازی ایران - قطر

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اعلام سه گزینه نهایی برای میزبانی بازی ایران - قطر

ورزش 3/این احتمال وجود دارد که شهر تبریز میزبان بعدی بازی تیم ملی ایران در مرحله انتخابی جام جهانی باشد.اعلام سه گزینه نهایی برای میزبانی بازی ایران - قطر

 بازسازی ورزشگاه آزادی باعث شده محل میزبانی بازی‌های تیم ملی در مرحله انتخابی جام جهانی 2026 به یک چالش برای مسئولان فدراسیون فوتبال تبدیل شود. اولین میزبانی ایران در این رقابت‌ها مقابل قرقیزستان در ورزشگاه فولادشهر انجام شد که وضعیت چمن آن انتقادات زیادی را به دنبال داشت و حالا میزبانی از قطر که قرار است در چارچوب هفته چهارم این مرحله انجام شود به علامت سوال اهالی فوتبال تبدیل شده است.

در این رابطه هدایت ممبینی اعلام کرد که بعید است ورزشگاه آزادی به این بازی برسد:

«با آمدن آقای دنیامالی تسریع قابل توجهی در بازسازی ورزشگاه آزادی صورت گرفته. فیفا هم به ما اعلام کرده اگر بخش‌های VIP، VVIP و خبرنگاران انجام شود، اجازه برگزاری بازی داده خواهد شد. با این حال فکر نکنم این ورزشگاه به بازی ایران و قطر برسد که 24 مهرماه قرار است برگزار شود.»

او درباره گزینه‌های فدراسیون برای برگزاری این بازی گفت:

«برای این بازی سه گزینه داریم؛ ورزشگاه امام رضا، ورزشگاه یادگار امام و ورزشگاه فولادشهر. در این باره فردا شنبه با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال جلسه‌ای داریم که نتیجه نهایی را باید تا غروب فردا به فیفا اعلام کنیم.»

دبیرکل فدراسیون فوتبال در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت که با مسئولان ورزشگاه امام رضا مکاتباتی انجام شده اما به نتیجه نرسیده است:

«با مکاتبه درخواست مساعدت کرده‌ایم اما جواب خاصی دریافت نکردیم. به هر حال این ورزشگاه ساخته شده که در آن فوتبال برگزار شود و امیدوارم هر مشکلی که وجود دارد با تعامل حل شود.»

ممبینی این را هم گفت که احتمال برگزاری بازی ایران و قطر در ورزشگاه یادگار امام تبریز بیشتر از مشهد و اصفهان است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره