نماد آخرین خبر

سیتی ۲-۱ برنتفورد؛ هالند نمی‌گذارد پپ امتیاز بدهد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سیتی ۲-۱ برنتفورد؛ هالند نمی‌گذارد پپ امتیاز بدهد

ورزش 3/منچسترسیتی امروز در هفته چهارم لیگ برتر میزبان برنتفورد بود و در همان دقیقه اول بازی از حریف عقب افتاد اما دو گل از ارلینگ هالند پیروزی سیتی را رقم زد.

بدبین ترین هوادار سیتی هم تصور دریافت گل در ثانیه ۲۲ این مسابقه را نداشت اما فوتبال است و اتفاقات غیرقابل پیش بینی که در این بازی گریبان گیر شاگردان پپ گواردیولا شد و  در حالی که تنها ۲۲ ثانیه از بازی گذشته بود روی اشتباه مسلم حان استونز و   با یک توپ قاپی استثنایی و ضربه بغل پا دروازه میزبان را زودتر از حد تصور باز کرد.
گل خوردن در دقیقه یک، هرتیمی را تا چند دقیقه در شوک فرو می‌برد و سیتی پرستاره گواردیولا نیز از این قائده مستثنی نبود. برنتفورد حالا با اعتماد به نفس چند برابر روی دروازه ادرسون خیمه زده بود و در چهارمین دقیقه می‌رفت که گل دوم را هم به ثمر برساند اما تعلل یوان ویسا در مصاف تک به تک با ادرسون منجر به حضور به موقع ریکو لوئیس شد و این مدافع جوان دروازه سیتیزن ها را نجات داد. فقط پنج دقیقه بعد از این موقعیت خطرناک، بار دیگر شاگردان این بار با یک کرنر تمرین شده فرصت رسیدن به گل دوم را داشتند اما ادرسون مورائس با واکنش دیدنی خود دروازه تیمش را نجات داد.
سرانجام در نوزدهمین دقیقه بازی بود که بعد از بشار بی امان برنتفورد، سیتی آرام آرام نبض بازی را دراختیار گرفت و روی اولین موقعیت جدی در این بازی بعد از همکاری کایل واکر و کوین دی بروینه و رساندن توپ به ارلینگ هالند، محتمل ترین گزینه گلزنی سیتی با چرخش بی نقص و ضربه غیرقابل مهار خود حساب کار را به تساوی رساند.

بازی آرام شده بود و پیش بینی می‌شد کار با همین نتیجه تا پایان نیمه اول دنبال شود. در سی و دومین دقیقه بازی بود که ادرسون مورائس توانمند در بازی‌سازی، با یک شروع مجدد استثنایی ارلینگ هالند در در نزدیکی دروازه برنتفورد برنده دوئل با مدافع حریف و سپس تک به تک با دروازه بان کرد تا بچه غول نروژی با ضربه چیپ گل دوم خودش و سیتی را به ثمر برساند و خیلی زود کامبک را تکمیل کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره