نماد آخرین خبر

شکست دادن لیورپول مایه افتخار ماست

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شکست دادن لیورپول مایه افتخار ماست

ورزش 3/ ناتینگهام فارست امشب دست به کار بزرگی زد و لیورپول را در آنفیلد با نتیجه 1-0 شکست داد. تنها گل این بازی را کالوم هادسون اودوی به ثمر رساند.
نونو اسپریتو سانتو پس از کسب اولین پیروزی این باشگاه از سال 1969 در ورزشگاه لیورپول‌، از شاگردانش تمجید کرد.
سانتو پس از پایان بازی گفت: "ما خیلی خوشحالیم. بسیاری از هواداران امروز ما که در استادیوم حضور داشتند، حتی در آن زمان(آخرین برد مقابل لیورپول) هنوز به دنیا نیامده بودند، بنابراین این نشان می‌دهد که بازی در آنفیلد چقدر سخت است. من به شکست دادن لیورپول و رقم زدن این نتیجه افتخار می‌کنم، چون بازیکنانم خیلی سخت کار کردند. به عملکردی که به عنوان یک تیم نشان دادیم، افتخار می‌کنم.
ما می‌دانستیم که چقدر سخت خواهد بود. همه چیز در مورد حلق موقعیت در لحظه مناسب بود و ما این کار را انجام دادیم.  بازیکنان تعویضی وارد زمین شدند و روی بازی تاثیر گذاشتند که خوب بود."
او با اشاره به عملکرد خط دفاعی لیورپول گفت: "ویرزیل فن دایک بارها ما را ناکام گذاشت. فکر می‌کنم در نیمه دوم جمع و جورتر بودیم. داشتن گزینه‌های مناسب برای تغییر بازی، خوب است. امروز کالوم و آنتونی الانگا روی بازی تاثیر گذاشتند. ما در تلاشیم تا یک تیم بسازیم و به همه بازیکنانی که هستند، نیاز داریم."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره