نماد آخرین خبر

ژابی آلونسو: این تازه اول راه دراز لورکوزن است!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ژابی آلونسو: این تازه اول راه دراز لورکوزن است!

ورزش 3/در یکی از دیدار های روز نخست هفته سوم بوندسلیگا، بایر لورکوزن با برتری پرگل ۴-۱ در زمین هوفنهایم به کار خود پایان داد تا شاگردان ژابی آلونسو واکنشی سریع به اولین شکست شان در فصل جدید مقابل لایپزیش داشته باشند و دوباره به روند پیروزی برگردند.
ژابی آلونسو سرمربی لورکوزن در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت:" جدی و بی نقص بازی کردیم و لایق این برد بودیم. از این بابت خیلی خوشحالم که واکنش خیلی خوبی به شکست مقابل لایپزیش نشان دادیم. راه مان ادامه دارد و این تازه شروع دوباره فصل برای ما بود. "
ژابی آلونسو درخصوص عملکرد ویکتور بونیفیس در این بازی گفت:" عالی بود و از ممنونم. ویکتور به این دو گل نیاز داشت تا اعتماد به نفسش را دوباره بدست بیاورد."
سرمربی لورکوزن ادامه داد:" چیزی نمانده بود تا دوباره همانند بازی با لایپزیش به علت عدم تمرکز کافی تنبیه شویم و بازی برده را مساوی کنیم. با این حال توپ و میدان را در دقایق پایانی نیمه اول خوب کنترل کردیم و این اتفاق مثبتی بود‌."
ژابی در خصوص عدم حضور اسکیل پالاسیوس در میدان اضافه کرد:" او یکی از بازیکنان خیلی خوب لورکوزن است اما برای بازگشت به آمادگی کامل نیاز به زمان بیشتری دارد. ترجیح دادم با توجه به نتیجه بازی به او استراحت دهم تا برای بازی های حساس بعدی آماده تر باشد."
آلونسو در پایان به تمجید از عملکرد مارتین تریر زننده گل نخست لورکوزن پرداخت:" از او انتظار دارم هر بازی به همین شکل بدرخشد. مارتین بازیکن بسیار قابلی است و خیلی خوشحالم که او را در تیم داریم."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره