نماد آخرین خبر

سرمربی برنتفورد: به گواردیولا افتخار می‌کنم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سرمربی برنتفورد: به گواردیولا افتخار می‌کنم!

ورزش 3/ برنتفورد در بازی هفته چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف منچسترسیتی رفت و با نتیجه 2-1 شکست خورد. برنتفورد ابتدا با گل دقیقه یک یوان ویسا پیش افتاد اما با گل‌های ارلینگ هالند، در نهایت سیتی برنده شد.
توماس فرانک می‌گوید احترام خاصی برای پپ گواردیولا قائل است، اما تیمش در دقایق ابتدایی بازی امشب یک کلاس جهانی را به نمایش گذاشت.
توماس فرانک پس از شکست تیمش گفت: "اکنون که اینجا هستم، احساسات مختلفی دارم چون از سمتی برای اینکه برنده نشدیم، ناراحت شدم؛ اما از طرف دیگر بسیار به تیمم افتخار می‌کنم.

در 25 دقیقه اول در سطح جهانی بودیم، ما بهتر از منچسترسیتی بودیم. نیمه دوم آن‌ها بیشتر در اوج بودند و کار را سخت کردند. این عادلانه بود و اغلب تیم‌ها نمی‌توانند به ورزشگاه سیتی بیایند و این را بگویند. می‌توانم این را بگویم اگر ما نیاز به پیروزی در اینجا داشتیم، باید از موقعیت‌هایی که در نیمه اول داشتیم، بیشتر استفاده می‌کردیم."
فرانک با اشاره به عملکرد سیتی گفت: "من خیلی به پپ گواردیولا احترام می‌گذارم و دلیل اصلی آن همین است که او در نیمه اول تغییرات تاکتیکی انجام داد و سپس آنقدر مغرور نیست که توپ را در گوشه زمین نگه دارد تا برنده شوند. ما گروه فوق‌العاده‌ای داریم و باید به همکاری ادامه دهیم."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید