نماد آخرین خبر

مهاجری: اگر VAR بود ما 3 امتیاز بیشتر داشتیم

منبع
فارس
بروزرسانی
مهاجری: اگر VAR بود ما 3 امتیاز بیشتر داشتیم

فارس/سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: من بارها گفتم که رئال مادرید با همه عظمتش وقتی داشت ورزشگاه را آماده می‌کرد هیچ خریدی انجام نداد.

رضا مهاجری در نشست خبری پس از بازی خیبر خرم آباد و فولاد گفت: به 2 تیم خسته نباشید می‌گویم. خیلی محکم شروع کردیم، یک تیر زدیم که نمی دانم کدام سمت خط بود و مهم نیست. مهم شکل فوتبال بود که 2 تیم صاحب موقعیت‌هایی بودند و هر 2 تیم می‌توانستند برنده باشند. 

وی ادامه داد: من دیروز گفته بودم که می‌آییم و می‌جنگیم و همین هم شد. از طرفداران هم تشکر می‌کنم. به نظرم جام‌ها و نتایج می‌آید و می‌رود ولی امروز هواداران فولاد انجام دادند که برای من جای شور و شعف بود. امروز تیم ما را هم تشویق کردند و نه ناسزایی بود و امیدوارم به تمامی ورزشگاه‌ها باید سرایت کند. 

سرمربی تیم خیبر گفت:‌ به یکی دو بازیکن نیاز داریم که امیدواریم بتوانیم بخریم. مدیریت نیز به دنبال بازیکن خریدن است و در تلاش هستند که تیم کامل شود. ما امروز در یک جاهایی دچار افت شدیم ولی خداراشکر توانستیم مقابل تیم فولاد به بازی بازگردیم. ضد فوتبال هم نبودیم و شاید این شائبه پیش بیاید که دروازه‌بان خیبر خودش را زمین انداخت ولی هفته گذشته کف پایش دچار سوختگی شده بود و با تلاش پزشکان به بازی رسید. 

مهاجری اظهار داشت: تیم مقابل ما فولاد است. تیمی که برای امسال تجهیز شده و می‌خواهد برای رده‌های بالا بجنگد. در شروع بازی با این حال ما حمله کردیم و ما به تیر زدیم. بازی مثل یک مسابقه بسکتبال بودیم و هر 2 تیم موقعیت داشتند. یک امتیاز نیز برای ما ارزشمند است و امیدوارم بتوانیم همین فوتبال را ادامه دهیم.

سرمربی خیبر خرم آباد گفت: تیمی که برای سال اول لیگ برتر را تجربه می‌کند باید از این تیم چه توقعی داشت؟ سهمیه بگیرد یا قهرمان بشود؟ نه. عبدی در 3 جبهه دارد می‌جنگد. من بارها گفتم که رئال مادرید با همه عظمتش وقتی داشت ورزشگاه را آماده می‌کرد هیچ خریدی انجام نداد.

وی ادامه داد: اگر VAR بود شاید 3 امتیاز بیشتر می‌توانستیم داشته باشیم. سپاهان تیمی متمول بود و بیاید ببرد و نوش جانش ولی کارشناسان هر 2 گل را مردود اعلام کرد و من دلم برای بازیکنان و هواداران سوخت. ما جاه طلب هستیم و این را نشان دادیم. می‌جنگیم و تا کجا زورمان برسد، دست من نیست.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره