نماد آخرین خبر

نویر: برای تشویق تراشتگن به ورزشگاه می‌روم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
 نویر: برای تشویق تراشتگن به ورزشگاه می‌روم!

ورزش 3/مانوئل نویر، کاپیتان بایرن مونیخ بعد از ابراز خوشحالی از برد پرگل تیمش، برای آندره تراشتگن در تیم ملی آلمان آرزوی موفقیت کرد.مانوئل نویر: برای تشویق تراشتگن به ورزشگاه می‌روم!

در پرگل‌ترین بازی از روز نخست هفته سوم رقابت‌های بوندسلیگا،‌ بایرن مونیخ با نتیجه ۶-۱ از سد هولشتاین‌کیل گذشت و با ۹ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. مانوئل نویر کاپیتان باتجربه مونیخی‌ها در صحبت‌های بعد از بازی، از ذهنیت برنده بازیکنان بایرن صحبت کرد و این مورد را اصلی‌ترین دلیل موفقیت تیمش تا اینجای رقابت‌ها دانست.

نویر در گفت‌وگو با اسکای اسپرت گفت: "از همان ابتدا کنترل بازی را در دست گرفتیم و بسیار خوب بازی کردیم. بزرگترین نکته مثبت این تیم، ذهنیت برنده بازیکنان است که در تمام نفرات تیم شکل گرفته است. می‌خواهیم به همین روند ادامه دهیم و هواداران را خوشحال کنیم."

نویر در خصوص مصاف هفته بعد بایرن مقابل دیناموزاگرب در لیگ قهرمانان گفت: "یک روز استراحت می‌کنیم و سپس برای این بازی آماده خواهیم شد. بوندسلیگا یا چمپیونز لیگ فرقی نمی‌کند، ما فقط برای برنده شدن به زمین می‌رویم و قطعا مقابل دیناموزاگرب نیز از دقیقه یک بدنبال رسیدن به هدف‌مان هستیم."

ونسان کمپانی، سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس خبری بعد از بازی اعلام کرد که از حالا نگاه کردن به صدر جدول زود است و آن‌ها بازی به بازی پیش می‌روند. نویر در این مورد گفت: "او درست گفته و همه تیم همین نظر را دارند. فقط به کسب سه امتیاز در دیدارهای اولیه فکر می‌کنیم و کاری به جدول نداریم."

نویر در پایان به سوال خبرنگاری مبنی بر عملکرد آندره تراشتگن در بازی‌های اخیر تیم ملی آلمان گفت: "برای آندره در تیم ملی و باشگاهش بارسلونا آرزوی بهترین‌ها را دارم. احتمالا در بازی‌های بعدی تیم ملی به ورزشگاه می‌روم و هم تیمی‌های سابقم را تشویق می‌کنم."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره