نماد آخرین خبر

کورتوا: رسیدن به 100 کلین شیت آسان نبود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کورتوا: رسیدن به 100 کلین شیت آسان نبود

ورزش 3/تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، از رسیدن به آمار 100 کلین شیت در بازی دشوار مقابل رئال سوسیه‌داد خوشحال است.
تیبو کورتوا در جریان برتری 2-0 رئال مادرید مقابل رئال سوسیه‌داد موفق شد دروازه‌اش را بسته نگه دارد اما از ناحیه پهلو کمی درد داشت.
با این حال، بازیکن بلژیکی پس از بازی در مصاحبه با تلویزیون باشگاه به صراحت اعلام کرد که مصدومیت او جدی نیست و از پیروزی این تیم به ویژه به دلیل تاثیرگذاری وینیسیوس و امباپه تمجید کرد.
این دروازه‌بان به فرم خوب رئال خط دفاعی اشاره کرد که در این پنج بازی لالیگا، فقط دو گل دریافت کرده است. علاوه بر این، کورتوا که 241 بازی برای رئال مادرید انجام داده، در بازی خارج از خانه به آمار 100 کلین شیت رسید.
وینیسیوس و کیلیان امباپه: بازی در زمین سوسیه‌داد همیشه سخت است. بعد از بازی‌های ملی، بازی سختی بود. این بهترین بازی ما نبود. خوش شانس بودیم که سه بار تیرک خوردیم اما همین هم به ما کمک کرد. سپس خطرناک ظاهر شدیم، دو پنالتی واضح داشتیم که وینی و امباپه خوب بودند. آن‌ها در کنار هم بهتر و بهتر می‌شوند. خطرناک بودند و فکر می‌کنم گل‌های زیادی به ثمر خواهند رساند. همچنین روی ضربات پنالتی هم خوب هستند.
100 کلین شیت: رسیدن به عدد 100 آن هم بدون گل خوردن در چنین دیداری خیلی خوب است. همیشه آسان نیست، ما تیم بسیار تهاجمی‌ای هستیم. امروز نشان دادیم که اگر کلین شیت کنیم، تقریبا همیشه پیروز می شویم. خب، این طبیعی است (می‌خندد). وقت آن است که تعداد کلین شیت ها را افزایش دهیم. حریفان فقط به ما دو گل زده‌اند. حال ما خوب است، مشتاقانه منتظر انجام بازی‌های بیشتری هستیم چون سال گذشته بازی‌های زیادی را از روی سکوها تماشا کردم. خوشحالم که بازی می‌کنم.

احساس درد: استخوانم کمی آسیب دیده است اما باید قوی‌ باشم.
بازی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل اشتوتگارت: ما همیشه خوشحالیم که در خانه بازی می‌کنیم، به خصوص در لیگ قهرمانان. این فصل باید به قالب جدید عادت کنیم. در خانه هر چه که شد، باید برنده شویم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره