نماد آخرین خبر

فونسکا: باید امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم

منبع
تسنيم
بروزرسانی
فونسکا: باید امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم

تسنیم/سرمربی میلان به برد خوب شاگردانش مقابل ونتزیا در سری A ایتالیا و بازی‌های پیش‌روی تیمش با لیورپول و اینتر واکنش نشان داد.
پائولو فونسکا که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در چارچوب هفته چهارم سری A ایتالیا با برتری 4 بر صفر خانگی مقابل ونتزیا به اولین برد خود در فصل جدید این رقابت‌ها رسیدند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: ما باید با همه چیز به صورت متعادل برخورد کنیم. من در انتخاب ترکیب تیم همیشه به این فکر می‌کنم که چه چیزی برای تیم بهتر است، به همین خاطر اگر انتخاب کنم که رافائل لیائو و تئو هرناندس در ترکیب اصلی تیم نباشند، همان کاری که در بازی با لاتزیو کردم، آنها این تصمیم من را می‌پذیرند. آنها بازیکنان مهمی هستند و در این دیدار ثابت کردند که چقدر بازیکنان مهمی برای ما هستند، اما در یک خانواده همیشه نمی‌توان برسر تمامی مسائل توافق داشت. مهمترین چیز این است که روی این تمرکز کنیم که چه چیزی برای همه بهتر است.
سرمربی پرتغالی میلان تصریح کرد: چهار بازی از فصل جدید گذشته و ما امتیازاتی را از دست داده‌ایم و باید امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم، اما مهم است که بردهای اینچنینی به دست بیاوریم چون باعث تقویت اعتماد به نفس بازیکنان‌مان می‌شود. ما می‌توانیم در مورد تاکتیک‌ها و مسائل فنی صحبت کنیم، اما انرژی و رویکرد برای یک تیم خیلی مهم هستند تا بتوان چینن عملکردی ارائه داد. کاری که تیم در زمین انجام داد، مهم بود، اما آنالیز این دیدار و صحبت با بازیکنان پیش از این دیدار نیز همگی مهم بودند.
فونسکا که شاگردانش حالا باید خود را برای بازی با لیورپول در دور اول (دور لیگی) فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا آماده کنند و پس از آن هم باید در دربی دلامادونینا به مصاف اینتر بروند، در این خصوص اظهار داشت: صادقانه باید بگویم که هم به بازی با لیورپول و هم به بازی با اینتر فکر می‌کنم. من اهمیت دربی را درک می‌کنم و بازی با لیورپول هم خیلی دشوار خواهد بود، اما نمی‌توانم رد کنم که شروع به آنالیز اینتر نکرده‌ام. می‌دانم که دربی برای هواداران میلان چه معنا و مفهومی دارد. ما در حال کار روی هر دو بازی پیش‌روی‌مان هستیم.
میلان با این برد 5 امتیازی شد و خود را تا رده هشتم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا بالا کشید و با یوونتوس صدرنشین سه امتیاز اختلاف دارد.

انتهای پیام/


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره