نماد آخرین خبر

تیم پنجم لیگ بدون بازی خانگی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تیم پنجم لیگ بدون بازی خانگی!

ورزش 3/ذوب‌آهن هیچ‌کدام از 4 مسابقه گذشته خود را در ورزشگاه خانگی‌اش در اصفهان برگزار نکرده است!
سبزپوشان فوتبال اصفهان در شرایطی در هفته چهارم مقابل تراکتور به بردی مهم در تبریز دست یافتند که در سه هفته ابتدایی نیز هیچ شکستی در کارنامه نداشتند و حالا با 6 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.
عملکرد خوب شاگردان محمد ربیعی در شروع مسابقات در حالی رقم خورده که آنها در اتفاقی عجیب تاکنون هیچ‌کدام از بازی‌های خود را داخل خانه برگزار نکردند.
بر اساس قرعه مسابقات، ذوب‌آهن در هفته‌های اول، سوم و چهارم میهمان بود و با توجه به مشکلاتی که برای ورزشگاه فولادشهر پیش آمد و این ورزشگاه در اختیار تیم ملی قرار داده شد، سبزپوشان مجبور شدند بازی هفته دوم را هم به مشهد ببرند!
بر این اساس ذوب‌آهن تاکنون مقابل پرسپولیس در اراک، هوادار در مشهد، خیبر در خرم‌آباد و تراکتور در تبریز به میدان رفته و جالب اینکه در این 4 بازی بیرون از خانه هیچ شکستی را متحمل نشده تا بیش از قبل ارزش کار ربیعی و شاگردانش مشخص شود.
سبزپوشان فوتبال اصفهان حالا آماده مسابقه هفته پنجم می‌شوند؛ مسابقه‌ای حساس مقابل سپاهان صدرنشین که دربی شهر اصفهان محسوب می‌شود. به عبارت بهتر اولین میزبانی ذوب‌آهن در فصل جاری دربی اصفهان است و آنها بعد از این بازی هم باید بیرون از خانه و در اهواز با فولاد دیدار کنند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره