نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

تلخ‎‌ترین خبر برای سیامک نعمتی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تلخ‎‌ترین خبر برای سیامک نعمتی

ورزش 3/بازیکن نساجی با دریافت کارت قرمز دیدار حساس هفته آینده این تیم مقابل استقلال را از دست داد.
نساجی قائمشهر علیرغم تلاشی که برای کسب نتیجه در یزد مقابل چادرملو داشت در نهایت با شکست یک گله این دیدار را به پایان رساند. یکی از اتفاقات قابل توجه این بازی اعتراضات هر دو تیم به عملکرد داوری بود که در نهایت با یک کارت قرمز نیز برای بازیکنان نساجی قائمشهر همراه شد. 
سیامک نعمتی که در این بازی علیرغم سرماخوردگی شدید به میدان رفته بود و در تلاش بود برای کسب نتیجه تاثیرگذار ظاهر شود، در نهایت در ثانیه‌های پایانی کارت قرمز دریافت کرد و اخراج شد. شبیر بهروزی داور این بازی یک بار در نیمه اول با توجه به برخورد توپ به دست سیامک نعمتی او را با کارت زرد جریمه کرد و در ادامه نیز در ثانیه‌های پایانی بازی کارت زرد دوم را روبروی او گرفت تا از زمین اخراج شود. 
کارت زرد دوم با ادعای تمارض از سوی داور بازی به سیامک نعمتی داده شد. این در حالی بود که بازیکن نساجی مدعی بود که خرابی چمن باعث سرنگونی او شده بود و پیش از سوت داور نیز با بالا بردن دستانش و اعلام اینکه قصدی برای فریب داور نداشته، این موضوع را به وی اعلام کرده است. 
چمن ورزشگاه شهید نصیری که یکی از موانع میزبانی چادرملو در هفته دوم مقابل شمس آذر قزوین بود، با اعلام روشنک مسوول برگزاری مسابقات نیز باید با مراقبت و نگهداری بهتری مواجه شود تا در ادامه مسابقات بار دیگر میزبانی از شاگردان سعید اخباری و یزدی‌ها سلب نشود. 
با این حال این چمن در این بازی قربانی گرفت و سیامک نعمتی با توجه به اخراج دیدار آتی تیمش مقابل استقلال را هم از دست داد. نعمتی که انگیزه زیادی برای دیدار مقابل استقلال داشت، مطمئنا با توجه به دریافت کارت زرد اول هیچ قصدی برای فریب داور نداشته و تمارض او به زعم داور اکنون باعث حسرت بزرگی برای وی شده است.

 به نظر می‌رسد مسوولان نساجی با ارائه فیلم مربوط به این صحنه و درخواست سیامک نعمتی پیش از سوت داور، به دنبال این هستند تا کارت زرد دوم او را پاک کنند و باید دید این موضوع مورد موافقت قرار خواهد گرفت یا خیر.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره