نماد آخرین خبر

حسرت تکراری برای طاهرخانی در ترکیب خیبر

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
حسرت تکراری برای طاهرخانی در ترکیب خیبر

ورزش 3/هافبک ریزنقش خیبر خرم آباد برای دومین هفته پیاپی ضرباتش با برخورد به تیرک راهی به دروازه رقبا نیافت.
خیبر خرم آباد برابر فولاد خوزستان در شرایطی به تساوی دست یافت که حمید طاهرخانی می‌توانست زننده گل برای خرم آبادی‌ها لقب گیرد.
هافبک ریزنقش و تکنیکی خیبر خرم آباد که فصل گذشته با ثبت 12 گل و 6 پاس گل نقش پررنگی در صعود این تیم ایفا کرد، هنوز در حسرت گلزنی در لیگ برتر کار را دنبال می‌کند. این در حالیست که ضربه قیچی او در هفته گذشته با برخورد به تیرک دروازه راهی به گل نیافت و در این هفته نیز مقابل فولاد خوزستان با ضربه‌ای روپا از داخل محوطه جریمه توپش با برخورد به تیرک افقی برگشت داده شد.

حمید طاهرخانی که روزگاری به عنوان جوانترین بازیکن پرسپولیس تجربه حضور در فینال لیگ قهرمانان را با این تیم پشت سر گذاشته بود، اکنون در چالش جدیدش امیدوار است روزهای درخشان در خیبر خرم آباد در لیگ یک را در لیگ برتر هم تداوم بخشد. او درباره این صحنه می‌گوید: واقعا حیف شد. نمی‌دانم احتمالا قسمت بوده که دو هفته توپم به تیرک می‌خورد و راهی به گل پیدا نمی‌کند. به آن فکر نمی‌کنم و روی بازی بعدی تمرکز خواهیم کرد. یک بازی سخت مقابل تراکتور پیش رو داریم و قطعا امیدوار به کسب امتیاز خواهیم بود. می‌دانم که مقابل تراکتور به عنوان مدعی اصلی قهرمان باید بهترین ورژن خودمان باشیم و تمام تمرکز ما روی این موضوع خواهد بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره