نماد آخرین خبر

ورود خطرناک لیموچی به سپاهان!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ورود خطرناک لیموچی به سپاهان!

ورزش 3/ستاره جدید سپاهان نمایش موثری در جریان پیروزی تیمش مقابل ملوان انزلی داشت.
ژوزه مورایس تغییرات مهمی در ترکیب سپاهان برای کسب برتری در دیدار اخیرشان مقابل ملوان انزلی داشت که استفاده او از نفرات جدید از جمله مهدی لیموچی جواب داد و آنها توانستند سه امتیاز حساس را برای ماندن در صدر جدول لیگ برتر به دست بیاورند.
مهدی لیموچی که سال گذشته نمایش درخشانی در آلومینیوم اراک داشت و 8 گل به ثمر رساند و 5 پاس گل داد، در نخستین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر برای سپاهان عملکرد موثری برابر ملوان انزلی ارائه کرد و بارها با فرارهای سریع خود خطرناک ظاهر شد و موقعیت‌سازی کرد ولی در گلزنی خوش‌شانس نبود.
وینگر تکنیکی و سرعتی سپاهان پس از سه هفته غیبت در لیست تیمش به دلیل پر بودن سقف بودجه، توانست مجوز بازی به دست بیاورد و مقابل ملوان انزلی از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد که ورودش به جمع 11 نفر اصلی طلایی پوشان به سود تیمش شد.

لیموچی مثل همیشه با نمایش کم‌نقص در سمت چپ زمین خط دفاعی ملوان را آزار داد و یک شوت هم زد که با اختلاف کم از کنار تیرک ملوان انزلی رد شد و البته دو موقعیت جدی در مقابل دروازه خالی حریف ساخت که هم‌تیمی‌هایش از آن استفاده نکردند.

این بازیکن پس از قرار گرفتن در شرایط مسابقه مقابل ملوان و نمایشی که در این دیدار داشت، حالا امیدوار است در بازی حساس لیگ قهرمانان آسیا برابر الوحدات اردن هم برای سپاهان بدرخشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره