نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

نکونام: ما استقلال هستیم و توانایی شکست هر تیمی را داریم

منبع
فارس
بروزرسانی
نکونام: ما استقلال هستیم و توانایی شکست هر تیمی را داریم

فارس/سرمربی استقلال گفت: باتوجه بازیکنان و خریدهایی که الغرافه داشته است فکر می‌کنم بازی سختی برای هر دو تیم باشد، ولی ما استقلال هستیم و این قدرت را داریم که هر تیمی را شکست دهیم.
جواد نکونام سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از بازی با الغرافه گفت: خیلی خوشحالیم که در لیگ نخبگان آسیا حضور داریم و برای اینکه اینجا باشیم، پارسال خیلی زحمت کشیدیم.وی افزود: تیم، بازیکنان، ارکان باشگاه برای رسیدن به لیگ نخبگان زحمت زیادی کشیدند. برای ما خیلی مهم بود که استقلال که همیشه بهترین بوده است بتواند در بین بهترین تیم های آسیا حضور پیدا کند و واقعا بازیکنان زحمت زیادی کشیدند و از آنها ممنونم. نکونام ادامه داد: می دانیم بهترین تیم های آسیا در این تورنومنت حضور دارند و بازیکنان خوب اروپایی در تیم رقبای ما هستند و کار سختی داریم. سعی می کنیم هر بازی با تمام توانمان حاضر شویم و بهترین عملکردمان را ارائه دهیم و بتوانیم به موفقیت برسیم.ما استقلال هستیم و این قدرت را داریم که هر تیمی را شکست دهیمسرمربی استقلال گفت: بازی فردا هم مقابل یکی از بهترین تیم های آسیا قرار خواهیم گرفت. باتوجه بازیکنان و خرید هایی که داشتند فکر می کنم بازی سختی برای هر دوتیم باشد ولی ما استقلال هستیم و این قدرت را داریم که هر تیمی را شکست دهیم و تمام تمرکزمان رو این است که بهترین عملکردمان را در زمین داشته باشیم و به موفقیت برسیم.
نکونام درباره رابطه هلدینگ و کمک آنها به تیم گفت: قبل از بازی صحبت کردن درباره این مسائل سخت است. طلبی که بازیکنان داشتند پرداخت شده است و طلب چند بازیکن باقی مانده است. باید به خاطر بازی فردا تمرکزمان روی کارمان باشد.سرمربی استقلال درباره حمایت هواداران از وی گفت: اول از همه از تمام پیشکسوتان و بزرگان استقلال تشکر می کنم که از استقلال حمایت کردند. مهم ترین هدف ما نام بزرگ استقلال است و هواداران دوست دارند شرایط تیم را بدانند و اینکه بدانند چه اتفاقی درحال رخ دادن است. متاسفانه شیطنت های تیم های رقیب باعث می شود هواداران ما فریب بخورند ولی ما همیشه هوادار و طرفدار استقلال هستیم و وظیفه ما حمایت از تیم است. تمام توانم را برای موفقیت استقلال می گذارم تا باعث سربلندی تیم شویم.وی درباره تصویر منتشر شده در رسانه ها از قدرتمند نبودن تیم الغرافه گفت: من با واقعیت فوتبال جلو می روم. در الغرافه دو یا سه بازیکن قطری وجود دارد و تمام بازیکنانشان با کیفیت و خارجی هستند. الغرافه تیمی فوق العاده قوی است و ما هم استقلال هستیم و برای موفقیت تیم کار می کنیم. تنها مشکلی که داریم این است که سه بازی انجام دادیم و در لیگ برتر هم مهمان بودیم. در آسیا نیز تمام قدرت ما هوادارن و استادیومی است که در آن بازی می کنیم.
نکونام ادامه داد: از مسئولین شهر قدس تشکر می کنم که زحمت کشیدند و استادیوم را آماده کردند ولی شرایط برای تیم ما اصلا خوب نیست. استادیوم آزادی استادیومی است که برای هر تیم که به آن می آید ترسناک است. ما نه در لیگ و نه در آسیا آنجا بازی نکردیم. پارسال استقلال در آزادی قدرت خوبی داشت ولی متاسفانه این اتفاق امسال نیفتاده است. امیدوارم در ادامه بتوانیم در ورزشگاه خودمان و با هوادارنی که نیرو و قدرت اصلیمان هستند بازی کنیم.نکونام درباره بازیکنان جدید الغرافه و هماهنگی آنها با بازیکنان قدیمی تر گفت: این شرایط را تیم ما هم برای تغییرات زیاد و تغییر سیستم دارد. ما نیاز به زمان داریم تا بتوانیم شرایط را خوب کنیم ولی بازیکنانی که در سطح بالا بازی می کنند توانایی این را دارند که در لحظه نتیجه را عوض کنند. الغرافه تیم باشخصیت و قابل احترامی است امیدوارم با تمرکز و حمایت هواداران بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره