نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

رضاییان: از باشگاه الغرافه قطر عذرخواهی می‌کنم

منبع
فارس
بروزرسانی
رضاییان: از باشگاه الغرافه قطر عذرخواهی می‌کنم

فارس/بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: از یک شرایط سخت به سلامت عبور کردیم.

رامین رضاییان پس از برتری ۳ بر صفر استقلال مقابل الغرافه قطر در هفته اول لیگ نخبگان آسیا، اظهار داشت: در ابتدا به خاطر اتفاقاتی که روز گذشته افتاد، از باشگاه خوب الغرافه قطر معذرت‌خواهی می‌کنم. متاسفانه رفتاری که باید می‌شد و امکاناتی که باید در اختیارشان قرار می‌گرفت، رخ نداد و از طرف خودم یک معذرت‌خواهی ویژه می‌کنم. امروز بازی بسیار سختی بود. 

وی افزود: باید از باشگاه استقلال هم تشکر کنم که وارد حاشیه نشد. در کنار سرمربی، تیم و بازیکنان بود که باعث شد اتفاق خوبی بیفتد. از جواد نکونام تشکر ویژ‌ه‌ای دارم که پس از ایجاد آن حواشی، بدون حاشیه سر تمرین می‌آمد و مربیگری می‌کرد. بدون اینکه اتفاقی بیفتد و صحبتی شود‌. واقعا شرایط سختی را گذراندیم. این شرایط برای استقلال خیلی زیبا نبود. خیلی خوشحالم به سلامت از این وضعیت عبور کرده و امروز بازی خیلی خوبی انجام دادیم. 

بازیکن استقلال تصریح کرد: خوشحالم که تیم و هواداران استقلال امروز خوشحال بودند. باید برای لیگ برتر  آماده شویم. چهار  روز دیگر بازی داریم که فرصت بسیار کمی است. این برد را به مجموعه استقلال تبریک می‌گویم.

رضاییان درخصوص بازی کردن خود در پست وینگر راست، گفت: بازی به شکلی پیش رفت که در دفاع هم شرکت کردم و اینگونه نبود که جایم خالی باشد‌. این پست وینگر نیست بلکه یک دفاع راست است که باید در حمله هم شرکت کنید. بازی کردن در سیستم ۳_۴_۳ کار بسیار سختی است زیرا مربی هم از ما دفاع می‌خواهد و هم حمله. قطعا در هر پستی بازی کنم، هرچه مربی بخواهد انجام می‌دهم. از نکونام تشکر ویژه می‌کنم که به من اجازه می‌دهد خیلی بیشتر در حمله شرکت کنم. این اتفاقی است که در کنار کادرفنی می‌افتد و هرچه از من بخواهند به بهترین شکل انجام می‌دهم.

وی درمورد تبدیل شدن خود به بازیکن محبوب هواداران استقلال با وجود پیشینه پرسپولیسی‌اش توضیح داد: فوتبال را برای هواداران بازی می‌کنم و خیلی خوشحالم  که هواداران استقلال به من احترام گذاشتند. همیشه این احترام متقابل بوده و تمام تلاش خود را برای استقلال می‌کنم. دوست ندارم درمورد این مسائل زیاد صحبت کنم و همیشه با عملکردم در زمین، سعی دارم جواب احترام‌ها را بدهم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره