نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

سپاهان بازی برده را به الوحدات باخت

منبع
تسنيم
بروزرسانی
سپاهان بازی برده را به الوحدات باخت

تسنیم/سپاهان مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا ۲ را با شکست در خانه الوحدات اردن آغاز کرد.
تیم فوتبال سپاهان از ساعت 19:30 امروز (سه‌شنبه) در چارچوب دیداری از هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2 (گروه C مسابقات) در ورزشگاه بین‌المللی امان میهمان الوحدات اردن بود که در پایان این مسابقه شاگردان ژوزه مورایس با نتیجه 2 بر یک شکست خوردند.
سپاهان در این بازی با گلزنی وحدت هنانوف در دقیقه 9 پیش افتاد، اما اوسینو سزار گوئیه در دقیقه 22 روی اشتباه مدافعان میهمان، گل تساوی‌بخش را وارد دروازه پیام نیازمند کرد تا نیمه نخست مسابقه یک - یک شود. گلزنی هنانوف از راه دور و نمایش بهتر سپاهان در نیمه نخست به چشم آمد، اما در نیمه دوم ورق برگشت.
در نیمه دوم سپاهان عقب و عقب‌تر نشست و پاس اشتباه سپاهانی‌ها در میانه زمین عواقب بدی در پی داشت. ابرهیم صبرا تنها 9 دقیقه بعد از ورودش به زمین در دقیقه 55 گلزنی کرد و تیمش پیش افتاد. بعد از این گل حتی با وجود تعویض‌های زیاد برای تغییر ریتم بازی و ورود استیون انزونزی انزونزی و ابوبکر کامارا، شرایط تغییری نکرد و سپاهان در نهایت 2 بر یک باخت.
قضاوت این دیدار برعهده حنا حطاب از سوریه بود که به محمد کریمی از سپاهان و آلن تیری آکونو، محمد الموالی و شوقی قصان الکوزا از الوحدات کارت زرد نشان داد. او همچنین هادی محمدی را در دقیقه 9+90 با نشان دادن کارت زرد دوم هادی محمدی را از زمین اخراج کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر