نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

موافقت آستان قدس با میزبانی ورزشگاه امام رضا

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
موافقت آستان قدس با میزبانی ورزشگاه امام رضا

ورزش 3/آستان قدس رضوی اعلام کرده با ورود ورزشگاه امام رضا به چرخه میزبانی از رقابت‌های فوتبال کشور موافق است.موافقت آستان قدس با میزبانی ورزشگاه امام رضا (ع)

از دسترس خارج شدن ورزشگاه‌های آزادی و تختی تهران باعث شد تا علاوه بر دو باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپولیس، تیم ملی نیز برای میزبانی بازی‌های خانگی خود با مشکل مواجه شوند. با آغاز فصل جدید مسابقات راهکارهای زیادی برای حل این مسئله امتحان شد؛ از برگزاری بازی در ورزشگاه فولادشهر گرفته تا میزبانی سرخابی‌ها در شهرستان و در نهایت مصاف استقلال و الغرافه در ورزشگاه شهر قدس، همه و همه با مشکلات عجیب و غریبی همراه بودند که بعضا صورت خوشی برای وجهه فوتبال ایران نداشت.

با این حال در تمام این مدت یکی از جدی‌ترین راه حل‌ها برگزاری رقابت‌های بزرگ در ورزشگاه مدرن امام رضا مشهد بود. راه حلی که البته به گفته برخی مسئولان مثل هدایت ممبینی دبیر کل فدراسیون فوتبال پاسخ مشخصی برای آن دریافت نمی‌شد.

با وجود همه آنچه رخ داد، ظاهرا مسئولان مربوطه در آستان قدس رضوی حاضر به همکاری با فدراسیون فوتبال شده‌اند. مجری برنامه فوتبال برتر با اعلام این موضوع گفت: «مسئولان تربیت بدنی آستان قدس رضوی هم تماس گرفتند و اعلام کردند که به صورت رسمی آمادگی این را داریم که ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد را در اختیار چرخه فوتبالی کشور قرار دهیم و در هر بازی داخلی و بین‌المللی که مدنظر فدراسیون باشد امکان استفاده از این ورزشگاه وجود دارد.»

در همین راستا امروز برخی شایعات غیررسمی از برگزاری مصاف استقلال و النصر در ورزشگاه امام رضا حکایت داشت که حالا با توجه به آنچه به نقل از مسئولان تربیت بدنی آستان قدس اعلام شده، به نظر می‌رسد مشکل خاصی برای تحقق این موضوع وجود نداشته باشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید